fuurin Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Nu börjar jag få lite ont om plats på mangahyllan så jag har bestämt mig för att sälja lite grejer. Kareshi Kanojo no Jijou eller Kare Kano eller His and Her Circumstances: Vol. 1-6 Kommentarer: Liten buckla på ryggen på vol. 3 men i övrigt väldigt fint skick. Mer info: http://www.animanga.nu/articles.pl?sid=632 Pris: 400 kr för samtliga volymer ------------------------------------- Magic Knight Rayearth Memorial Box: Vol. 1-3 + Bonus Memorial Book! Kommentarer: Tokyopops specialutgåva för att fira 10-årsjubileumet av Magic Knight Rayearth. Innehåller en mini-artbook på 64 sidor (32 s. färg!) med en massa roliga saker, bl a information om karaktärerna, vapen, varelser, platser, mm... Fodralet är lite slitet, men det såg ut så när jag fick det från amazon och jag orkade inte byta. Böckerna är i fläckfritt skick! Bättre än många mangaböcker jag sett stå på SFs hyllor. :P Mer info: http://www.animanga.nu/articles.pl?sid=218 Pris: 200 kr OBS! Frakt tillkommer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Är Rayearth-böckerna på svenska eller engelska? Såg att frakt tillkommer så, varför inte köpa dem ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Tomado, frakt tillkommer, betyder inte det att man får betala framket själv? Alltså, om DU köper dem, så får DU stå för frakten? Och inte tvärt om... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Oj, jag vet ju ingenting >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Usch jag blir jueh riktigt sugen nu, nästan så att jag går ut på gatan och gör oetiska saker för att kunna köpa >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg