Shika Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Nej men inte s[ mycket ecchi som de flesta 'r vana med, men jag men jag menar Jiraiya och lite mer, ner jag seger po sidan om menar jag pyttelite... plus nogra pytte till Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
/--/-Naruto----- Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 hmmmm.. Naruto, One piece, Neon genesis evangelion, dn angel och ee massa andra.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 Bäst: Neon Genesis Evangelion regerar ensamt på toppen. Sämst: Pokémon eller alternativt Sailor Moon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Full metal panic e riktigt bra asså... annars e ju Gost in the shell rätt okej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 hmmm...sämsta...kommer inte ihåg vad den heter men den handlade om nåra samurajer...den var riktigt dålig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 Skulle nästan vilja säga Phantom Memory Kurau men eftersom den inte är färdig än så går jag med min favourit så långt, RahXephon. Sämsta...hmm...Den enda anime jag verkligen verkligen tycker illa om är faktiskt Dragon Ball och alla dess inkarnationer. Inte nog med att den är otroligt tråkig, den är gjord med samma finkänsla för animation som valfri generisk 6 åring besitter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Neon Genesis är nog den jag tycker e bäst. Sämst.... Beyblade Wohoo!!!! Jag gjorde det 9000'e inlägget! >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 hmm, jag har inte sett så många men aja. Bästa: Hellsing, FMA, Naruto Sämsta: Final Fantasy Unlimited och Pokemon. Är det bara jag som tröttnar på att se Kaze dra fram sin demon gun hela tiden med samma animation, GAH! Soil, my strength >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 + FFU (Final Fantasy Unlimited) dock samma som över ^ + Naruto + Rurouni Kenhsin - GTO Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Kan inte välja vilken som är bäst, så jag kör med 2 som ajg tycker är ok: Elfen Lied, DearS! För dessa ovanstående titlarna så har jag inte sett sluten än, men jag betvivlar att sluten kan sabba så mycket. Sämst: Those who hunt elves (Såg en del, sen la jag ner. Kan hända den blir bättre senare, vad vet jag) Edit: Shingetsutan Tsukihime är bäst ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iron Noodle Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Bäst just nu:Ninja Scroll, Ghost In The Shell, och Hellsing:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RexM Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Svårt kora en serie som är bäst. Man kan ju uppskatta en serie för väldigt många olika saker. Jag har dock haft väldigt trevligt medans jag sett på Mahoromatic, Slayers-trilogin, Vandread, många Ghibli-filmer, Chrno Crusade, FMP osv osv osv. Men vilken som är bäst... Mahoromatic var bättre animerad än Slayers. Vandread hade coolare rymdskepp än Chrno Crusade.. ja, ni förstår kanske... Sämst är dock Agent Aiko. Den kommer jag aldrig kunna uppskatta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Bästa: Naruto, FMA..... Sämsta: Aldrig sett nån dålig anime :O.. bara hentai xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Bästa: .... oohhh.. många Sämsta: Utan tvekan Nazca Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Aishiteruze Baby.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
silverfang Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 bästa e ju klart (Silverfang) sämsta e svårt för det finns många som inte lever upp till alla förväntningar. men jag måste nog säga cyborg 009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 bästa: Naruto, chobits,Hellsing,Berserk sämsta: kan inte komma på nån direkt dålig, har inte sett nån förutom Digemon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaboki Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 dom serier som e bäst för mig e STARZINGER och CYBORG 009 (även den svenska översättningen suger i CB009 men det e bra iallafall) HUNTER X HUNTER- helt enkel för bra att leva utan SÄMST MONSTER(inte min typ av anime tittande helt enkel) STELLVIA( orka med skolkonfliker i rymden) SHAMAN KING ( för föresättbar, för tråkig) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 några av dom bästa är väll: Naruto, Hellsing, Roruoni Kenshin, GTO. några av dom sämre: Love Hina, Sailor Moon, Dragonball, Yu-Gi-Oh >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Myoushu Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Själv har jag aldrig sät någon riktigt dålig, men jag skulle nog säja Pokemon & Digemon till dom sämsta & den bästa är nog hmm DNAngel & Naruto tjao på er Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 aaah du... bästa: FMA, Naruto Sämsta: Shadow SKill, helt värdelös så tråkig att ja somnade framför den ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-8 Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 den som krossar allt är NGE gillar tankebanorna och allt sånnt... vill gärna få förslag på fler likande serier förutom RahXephon? gillar chobits en del oxå... inte överdrivet bra men underhållande: dåliga är hellsing... den e cool de första 4-5 avsnitten... sen tycker jag det nästan är samma sak hela tiden och han dör hela tiden fast kommer tillbax och motståndaren blir rädd och dör... sen alla pocemon digimon och salior moon är rätt barnsliga men som barnprogram för 5 åringar så är dom super bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Ashaman- Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 bäst är lite jobbigt, men jag får väl dra till med den serie jag sett mest antal gånger: Azumanga Daioh... I övrigt så ligger GTO, GITS:SAC, Hellsing, FLCL väldigt högt Sämst är dock enklare: Naruto, jag HATAR den serien och svärmarna med narutards >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-8 Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 ":wkcq2vyu]bäst är lite jobbigt, men jag får väl dra till med den serie jag sett mest antal gånger: Azumanga Daioh... I övrigt så ligger GTO, GITS:SAC, Hellsing, FLCL väldigt högt Sämst är dock enklare: Naruto, jag HATAR den serien och svärmarna med narutards >_< hatar du naruto eller hatar du naruto eftersom det är så många icke "anime freaks" som gillar den? att den är main stream... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spiken Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Känns helt rätt att skriva sitt debut inlägg just i den här tråden, Sooo... here we go. Bäst serie hitills: Cowboy Bebop. Den har klass och stil. Lite engrish här och var men det kan jag leva med :) "Brainfry": SE Lain. Skulle tänka mig att David Lynch skrivit det här B) . Hoho. Tätt efter kommer nog Charcoal Feathers Federation och Fooly Cooly B) Sämsta serien: Beyblade/Pokemon/digimon känns lite väl uppenbara. Men sen så är Ikkituosen, Tenjou Tenge, Bleach, Gantz och Dragon ball. Bästa film: Jin-Roh, Akira, Spirited Away, Chiyoko Millenium Actress(stavning?) Nausicaa of The Valley of The Wind(?) och Castle of Cagilistro B) Sämsta film: Wind Named Amnesia och Ninja Scroll. Såg nog aldrig klart på någon av dem ... zzZZZzz. Kunde varit bättre: Love Hina Again och Cowboy Bebop: Ze film :| Jobbiga: Kimi ga Nozomu Eien, Elfen Lied :( That's it folks. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg