Shikamaru Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Bästa: Naruto (e så grymt bra :P) Sämsta: Digimon, Pokemon eller Sailor Moon :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Hm, jag vill också skriva igen. Förra gången sa jag NGE, och jag håller fast vid att den är en av de bästa, men det finns mycket annat som är precis lika bra. En serie som jag såg klart för bara någon timma sedan t.ex, Kimi Ga Nozomu Eien, är riktigt jäkla bra! Sen var det någon som sa att Strawberry Eggs var en av de sämsta animéerna, det håller jag inte med om, emmellertid är det inte någon direkt "bra" serie och går inte att ta på allvar, precis som andra serier ex. Chobits. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salta Droppar Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Bäst är, utan tvekan, Ranma ½. Den regerar på toppen utan någonting som ens skulle kunna liknas vid en tillstymmelse till eventuell konkurrens. Naruto är dock en serie som är på god väg att möjligen kunna få en chans till att kanske nudda Ranma Saotome och company vid den ärofyllda animetronen. I botten krälar däremot Sailor Moon och Hellsing, två serier som jag väljer att dementera eventuella rykten om att jag någonsin skulle ha fått för mig att ha visat mindre tendenser till att troligen kunna uppskatta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 14, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2004 Hellsing, [...] som jag väljer att dementera eventuella rykten om att jag någonsin skulle ha fått för mig att ha visat mindre tendenser till att troligen kunna uppskatta. Den åsikten delar du med Hellsings originalförfattare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiva Skrivet augusti 14, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2004 Svårt att säga vilken som e bäst,det finns för många bra men fyra favoriter är : XD Gundam wing Gundam seed Slayers Full metal alchemist De sämsta är skit serier som Digemon och Pokemon. Skulle inte sverige kunna visa något bra och något på orginal språket!!! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gemini Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Bästa: Ninja Scroll Sämsta: Blood the last vampire Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheWhy Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Bästa: Onegai Teacher, Love Hina, Hellsing, Trigun. Har inte sett klart på Trigun dock, men hittils är den toppen... Kan inte direkt placera någon av de där över varandra, för alla är speciella på sitt lilla sätt. Sämsta: Final Fantasy Unlimited <--- Motivering, om ändå oseriös: "HALLÅ?!?!" :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 "HALLÅ?!?!" :) Det där var min motivering till varför jag gillade FF:U. Den var så sanslöst knäpp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 bästa e nog naruto... den sämsta e helt klart shadow skill.. och kanske slam dunk ... 2 helt världelösa serier :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iciraus Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 Bäst: Gallforce, Nadesico, möjligen Robotech sämsta: Devil Man Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yume Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 Bästa kan jag nog inte utse nån, gillar bara varenda bra anime jag kollar på :) Men sämsta däremot, får jag nog säga ONE. Förstod mig inte riktigt på den animen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Bästa animen jag sett är naruto :D Den sämsta jag sett är faktiskt dragonball(lägg märke till att jag inte sett så mycket anime ännu, ca 6 olika) Kollade inte ens 5 min av första avsnittet, mangan är så sjukt mycket bättre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inuyasha the half demon Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Till bendero: Det där förstog jag inte riktigt i rad 1 alltså! påstår du att inuyasha är dåligt? Du är du helt ute och cyklar! mina favoriter är: inuyasha, Ranma ½,Naruto,Maccros och one piece och själv klart...........................................................Dragon ball,Z och GT serien och den vanliga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Byt avatar please. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inuyasha the half demon Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Den sämsta jag nånsin sätt är Pokemon och till alla anime fans kolla på anime + på tv:4 på söndagar klockan 9:00 eller 8:30 eller om det var 9:30 för då är det Yu-Ghi-Oh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inuyasha the half demon Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Förresten jag hittar ingen 7 kb avatar som passar till mitt namn. Hitta bara den här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Förresten jag hittar ingen 7 kb avatar som passar till mitt namn. Hitta bara den här göra en själv? med det menar ja då att typ klipa och klistra lite...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Snälla vad har allt detta avatar-tjafset att göra med tråden? Personligen tycker jag att en av de bästa är: Trigun eller Naruto, Hellsing. Nåt sånt.. klassiska svar kanske men det finns säkert mycket bättre. Sämsta: Sailor moon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 11, 2004 Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 Bästa : Full Metal Panic 1+2, Full Metal Alchemist, Gantz, Tenjou Tenge Sämsta : Pokemon, Pokemon Och Pokemon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiYem Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 den bästa ja har sett e väl naruto... sämst: dragonball, pokemon, digimon, megamon o va dom nu heter.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Naruto är ju bäst, den har grymmast karaktärer och lite rolig ecchi på sidan om :P ThaiYem har rätt ska ni veta!! Hahaa! Sämsta: Pokémon och Beyblade, bara för snorungar.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Naruto är ju bäst, den har grymmast karaktärer och lite rolig ecchi på sidan om :P ThaiYem har rätt ska ni veta!! Hahaa! Sämsta: Pokémon och Beyblade, bara för snorungar.. ;) Naruto har väl ändå ingen ecchi, det du menar är något annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Vad är det du säger Naruto är INTE ecchi på sidan om. Bästa: NARUTO!! sämsta: Pockémon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smilga Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Ja, du får faktiskt förklara Shika, vad är det du menar? Vad är det för sjuk version av naruto du kollar på egentligen? Den bästa är helt klart Hellsing. Alucard är bara så jävla grym ;) Den sämsta är helt klart beyblade. Sämre tecknad får man leta efter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 fel thread Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg