Loki Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Mitt första inlägg här blir Bästa: Jadu... det blir svårt, nästan all jag sett tyckte jag var bra, men jag tror nog TRIGUN var bäst. Sämsta: ehh... Bra fråga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Bästa: Tänkte först på Hellsing. Men Noir är bra. Dock bara sett ett par avsnitt av den ännu. :/ Sämsta: Ingen aning. Kenshin är inte så speciellt bra.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Bästa: Tänkte först på Hellsing. Men Noir är bra. Dock bara sett ett par avsnitt av den ännu. :/ Sämsta: Ingen aning. Kenshin är inte så speciellt bra.. 'Zaphod'.. Var har jag hört det? Finns det inte någon i Liftarens Guide till Galaxen som heter det? ;o? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Yumeni: Har du frågar till en specifik användare så skicka dem då via PM istället för att ställa dem i tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Yumeni: Har du frågar till en specifik användare så skicka dem då via PM istället för att ställa dem i tråden. *frågor Nej. Jag frågar allmänt. Om det är någon som kan rätta mig på den fronten, om var namnet kommer ifrån? :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Yumeni: Må hända men... 1. Din fråga har inget med trådan att göra. Det är med andra ord off-topic eftersom att det är inte relaterat till anime. 2. Läs forumreglerna här! mvh/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Yumeni: Mycket möjligt att det är en allmänfråga. men... 1. Din fråga har inget med trådan att göra. Det är med andra ord off-topic eftersom att det är inte relaterat till anime. 2. Läs forumreglerna här! mvh/ Allvarligt talat. Får jag fråga en annan sak? ... Eller nej. Jag tror jag låter bli. Så får jag behålla huvudet. D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Ja det får du. Jag har inga planer på att bita/slita av ditt huvud ifall det va det du syftade på... Men ifall det rör som om något off-topic så skicka ett pm till någon av moderatorerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy_san Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Bästa: GTO & Love Hina (oslagbar) Sämsta: Trigun & Gundam Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Bästa: GTO & Love Hina (oslagbar)Sämsta: Trigun & Gundam Varför trigun? tycker det är en lysande anime, många andra också. du är den första jag sett som tycker den är dålig så nu vill jag höra varför. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet juli 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2004 Bästa: FMA, Naruto, One Piece Sämsta: hm.. måste tänka på det men jag vet att det finns ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uzmaki Naruto Skrivet juli 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2004 Nu ska jag klaga först, sedan skriva :P nu såg jag att det var ngn som klagade / frågade varför ngn tykkte just så, och om jag inte minns fel så skrev jag ett inlägg óm just detta, man ska väll inte behöva motivera varför man tykker just så eller ? Bäst : Neon Genesis Evangelion Sämst : Inu - yasha ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
T-man Skrivet juli 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2004 Naruto och Hajime no Ippo e klart de bästa jag sett hittintills! XD Sämst är väl Demon Detective Loki Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
myspersson Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 den bästa animen jag har sett e naruto den sämsta jag har sett e Orphen. efter bara ett halft avsnitt höl jag på att dö Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big_boo Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 bästa vet inte sämsta Arc The Lad tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shjorpa Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Bästa.. Hmm.. Gamla Rose of Versailles hamnar väl här. Annars så skulle jag väl säga Full metal panic?, Rurouni Kenshin och Slayers, grymt bra serier. Sämsta.. Svårt, finns så mycket skräp, men Fushigi Yugi, I, My, Me! Strawberry Eggs och Digi Charat är riktigt kassa grejer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farbror Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Bästa = Onegai teacher Sämsta = Vet inte Har inte sett nån som är direkt Kass.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ammis Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Bästa serien jag sett är Naruto. Anledningen är att jag vill se vad som händer i nästa episod. Det är inte säkert att jag skulle säga det om alla avsnitt var ute. Det som gör serien så bra (enligt mig) är djupet i historien. Man får reda om motståndarnas bakgrund och eventuellt lite om vad som gjorde dem till det som de är. Visst alla tillbaka blickar kan bli störande men jag tycker att det som gör många serier till skräp är djupet. Anime blir ibland så att det kommer en ond och man mosar honom "the end" inget mer. Men animen är betydligt bättre på det än många vanliga filmer. Sämsta jag sett. Det är en svår fråga för det finns nästan mer skräp än riktigt bra anime serier ute. Bara för att nämna en skulle jag säga Inu-Yasha. Såg lovande ut på bilder och så men oj så häpen jag blev när jag såg de första avsnitten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Kommer inte ihåg om jag postat i den här tråden eller ngn annan liknande för länge sen. Då sade jag Neon Genasis Evangelion. Nu säger jag den bästa serien jag har sett är Hikaru no Go. Serien är undebar, den har den bästa karaktärs utvecklingen jag har sett och du fäster dig verkligen till karaktärerna. Serien är lång vilket jag också tycker om. Innan trodde jag inte att Go var ett så komplext spel men nu när jag sett serien förstår jag... Go är roligare och mer komplicerat en Schack. Och jag tycker om hur ingen av karaktärerna framställs som "onda" . Serien i min åsikt är undebar, trevlig, spännade(jag såg den på 2 dygn, 75 avsnitt). Sämsta:Digimon :I, iofs kanske pokemon är sämre. Och om ngn nämner sailor moon som sämsta må han dö. Se alltid serien på original språk innan du dömer den... Lite reklam för irc kanalen på quakenet, #anime.se/forum är kanalen för oss :). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marina Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 Absolut bästa är Starzinger:) Och det finns ingen dålig manga, konsten i sig gör att filmerna blir bra;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 8, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2004 Naruto utan tevekan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 Naruto är absolut den bästa anime ja har sett. Den semsta anime ja har sett är nog DB (om pokemon och digemon inte räknas) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Kakashi_ Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 Bästa Naruto man måste bara se nästa avsnitt sämsta Digimon anledning en av de två sämsta som finns (digimon och pokemon) andra anledningen det är härmat från pokemon alltså det kan inte bli VÄRRE!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodDawn Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 Starzinger är klart den bästa anime som någonsin gjorts.! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Bästa: Berserk/Gungrave(svårt att bestämma mig) Sämsta: Hellsing(sämsta serie), Ghost in the shell(sämsta film) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg