Patrioil Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 BÄST: Excel Saga Neon Genesis Evangelion Vision of Escaflowne Hikaru no Go Cowboy Bebop SÄMST: Dragon Ball Onegai Twins Nu har ju jag sett 130 anime serier (räknade dem nyligen), men jag minns inte alla, så det ska nog vara fler under sämsta... jag bara minns inte :P Och Excel Saga ÄR bra, men det krävs att man sett mycket anime för att uppskatta komedin. (särkilt ep 26, när alla drunknar i blod och Ilpalazzo ger en "random thumbs up", några säger att det var ett genidrag i komedihistoria :P tycker jag med). Anledning att jag inte gillar Dragon Ball och Onegai Twins e för att jag inte ens klassar dragon Ball som e anime... jag har sett den, jag har läst den... men jag tycker den e mycket barnslig och fattig på både historia, spänning och djup, komedi samt bra karaktärer som man kan leva sig in i. I hate it with a passion. Och så har vi Onegai Twins. Visst, den har en historia... men en sjuk en som inte leder nånvart. Onegai Twins animen lever inte på historien, men på att vara ecchi vilket jag inte finner särkilt imponerande. Iaf... rant off :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_MFKR_ Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Bäst: Ranma½ och Tenchi Muyo OAV :D Sämst: Pokémon och liknande :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Bäst: Puni Puni Poemi, 3X3 Eyes, Onegai Teacher. Sämst: Dragonball, Haibane Renmei, Beyblade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Haibane Remni?! Hur kan du Rockman? *Gråter av besvikelse* Inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 lätt att GITS: SAC är bäst... efter att ha sett den så känns typ nästan alla serier som fett barnsliga... sen är Cowboy bebop fett nice också.. Ranma ½ är en gammal goding också, det är nästan krav på att ha sett minst ett par säsonger av den... sämsta... tjaa... det finns så jävla mycket skit så det inte är sant... finns fan mer skit än bra... men typ den där där dom typ inte sa ett enda ord i första avsnittet o var typ hälften svartvitt, exoclyse eller nåt, den va fett dålig.. sen finns det hur många halvdryga serier som helst... men vissa dåliga är så dåliga att dom är bra, typ air master... asså serien är så dålig att jag har sett alla avsnitt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 hittils har jag bara sätt 4 st (klara och oklara) och det är Naruto,shaman king,Love hina och självfallet pokémon :D hittils har jag gillat alla 4 utom vissa drag i dom. i pokémon e det samma sak hela tiden team rocket försöker sno pokémons ash o hans gäng stoppar dom osv osv osv i Love hina så är det mycket sega avsnitt ibland knappt så man orkar kolla klart på dom i Naruto är det självfallet sakura som förstör stämnigen lite.. hon suger på alla + att hon bara bitchar om sasuke hela tiden i shaman king är slutet olidligt dåligt att man vart j*vligt besviken men men allt har ju sina dåliga sidor ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Bäst: Neon genesis evangelion Sämst: ingen aning. jag kollar aldrig nog långt på serier som jag anser är dåliga för att egentligen kunna skapa mig en vettig uppfattning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnet Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Mina favorit serier: Love hina, DNA^2 och Hand maid May Di sämsta serier jag stött på: Lain och One ha D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Lätt Hikaru no Go.. Den var alltid lika bra även om den var så lång.. Jag fastnade för den vid första avsnittet.. Jag är förälskad i seriens karaktärer och story.. Den är bäst. Andra plats kommer Naruto >.<; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Bäst är helt klart Rurouni Kenshin Sämst får jag nog lov att säga att Trigun är, men ändå inte. Den är väldigt snygg, men så helt plötsligt gör de något fult (typ låter Vash krypa som en krabba) Visserligen såg jag inte många avsnitt och jag antar att den är bättre senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Ep 18-> av Trigun är bland dem grymmaste som finns :), man ser se klart en serie så att man inte dra förhastade slutsatser :). Visst blir Vash lite töntig ibland men det gör serien lite roligare bara. Han kompenserar det med sin grymhet :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uchiha Sasuke Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Naruto är klart den bästa ... Men den sämsta, hmm XD ... Jubei Chan 2 bör det vara. Orkar inte med den teckningen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Bästa: Neon Genesis Evangelion Inget annat kommer i närheten. Den har ju liksom allt, och är bra samtidigt. Sämsta: Ikkitousen Jag har sett så mycket skräpserier att hälften vore nog, men den tar verkligen priset. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ca--pp Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Bästa: Full Metal panic eller Seikai no Monshou, Antagligen någon av dem. Mycket svårt val, finns så mkt. Gillar även GTO och Neon Genesis Evangelion oerhört mkt. Sämsta: Excel Saga, visst hade den sina roliga stunder men vafan... Pengar rätt i sjön. har dock ej sett så mkt dålig anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sen Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 svår fråga... en anime som jag inte gillar så mycket är Ninja Scroll. Många verkar dock tycka om den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Finns många jag inte tycker om... jag är inte speciellt förtjust i Rurouni Kenshin TV-serien, inte heller långdragna Naruto eller repetiva Dragon Ball. Kortfattat så finns det en hel del, men dessa är bara några av dem som jag orkar räkna upp. EDIT: Den bästa måste vara Ginga Nagareboshi Gin (Silver Fang) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Jag gillar verkligen inte Ninja Scroll, förstår inte vad det är som är så bra med den :) Nån som har lust att berätta för mig varför den är bra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 g00fy: Du kan skapa en 'Ninja Scroll' tråd så slipper det bli en massa off-topic här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Bästa som jag sättär helt klart naruto, fick tag i avsnitt 1-65 för en vecka sen, sträcksåg allihop i en följd, kunde inte slita mig. sämsta är nog...hmm...jag kan nog inte säga att jag har sätt någon serie som jag har tyckt illa om Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 anji sa: g00fy: Du kan skapa en 'Ninja Scroll' tråd så slipper det bli en massa off-topic här. Sorry, sökte och hittade en redan existerande Ninja Scroll tråd :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Så länge man lätt kan säga vilken animé som är bäst har man inte sett på särskilt mycket... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bao Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Gillar: Tenchi Muyo m.m. Ogillar: Ninja Scroll. För den är såååå tråkig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Skönast: Full Metal Panic? Fumoffo Skönast på Svenska: Cyborg 009 ("Säg sannheten!") Osköna: RahXephon och Hellsing Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Oj hahaha nä jo oki jag gör en till (men jag tycker fortfarande om Martian Successor Nadesico oki) Skön:Cowboy Bebop, Love Hina, Akira. Oskön:Cyborg 009(tycker inte den är dålig,men den var roligare när man var liten). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 sämsta = Dragon ball bästa = Full Metal Alchemist Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg