Curl Skrivet juli 17, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2008 Lite svårt att komma på vilken som är den bästa serien jag sätt såhär på rakt arm. Ghiblifilmerna har ju självklart en plats i mitt hjärta, mononoke-hime är nog favorit bland dem. Annars tror jag nog att den mysiga serien mushishi är den serien jag gillat bäst. Tack vare att varje avsnitt har en ny handling så blir det lätt så att jag bara slår på ett random avsnitt när jag har tid. Sämsta är nog Gantz, fy fan vad jag hatade den serien. Full med långa sega recaps, samt att allt alltid gick så åt helvete. Satt och frustade likt en ilsken tjur när jag nötte mig igenom den. blä! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 19, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2008 Kom på att jag inte har skrivit i den här tråden så gör det nu. Bäst: Tengen toppa gurren lagann, tror inte det behövs en förklaring varför. Sämst: Eiken, ett perfekt exempel på en anime aldrig blir bra med enbart stora bröst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juli 19, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2008 Sämst: Eiken, ett perfekt exempel på en anime aldrig blir bra med enbart stora bröst. Vad har jag nu missat? En anime som bara går in för att visa stor byst? MÅSTE SE! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 19, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2008 Sämst: Eiken, ett perfekt exempel på en anime aldrig blir bra med enbart stora bröst. Vad har jag nu missat? En anime som bara går in för att visa stor byst? MÅSTE SE! Hur kan du ha missat Eiken!? En av de två absolut värsta serier jag sett och som jag dessutom vägrat föra in i min animelista (i protest). --- Ang. Amaenaideyo-diskussionen. Visst, serien var kanske inte den bästa genom tiderna, men jag har sett klart värre... själv tycker jag att den är som vilken annan lättsam ecchi-highschool-komedi som helst... med undantag för en hel del sjukt roliga scener när Ikkou (det var väl så han hette?) helt plötsligt blir "supermunken" genom att få hon med rött hår (vars namn jag naturligtvis glömt) över sig. Stackarn hinner knappt ens reagera perverst innan supermunken tar över och räddar allt och alla. Alltid lika roligt att samma sak upprepas om och om igen... Ikkou blir utsatt för lite ecchi, blir supermunk och räddar världen, tjejerna i "whaaa, han kanske inte är så dum ändå"-läge, Ikkou åter till medvetande och ultrapervers, slag i ansiktet av väl val person (vanligtvis samma), repeat i oändlighet. Som sagt, varför ändra ett vinnande koncept... det har ju fungerat i två säsonger nu =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 19, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2008 Bästa är nog TTGL.. Sämsta..... ohh vad svårt.. Får återkomma på den punkten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zzang Skrivet juli 20, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2008 Bästa: Rurouni Kenshin OVA 1 Sämsta: Ikki Tousen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NotACrime Skrivet juli 29, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2008 Bästa: "Cowboy Bebop" tätt följd av "Death Note" Sämst: "Noir" har jag missat nåt här? totalt retarderad anime :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 29, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2008 Sämst: "Noir" har jag missat nåt här? totalt retarderad anime :| Soundtracket är guld? :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 30, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2008 Bästa: "Cowboy Bebop" tätt följd av "Death Note" Sämst: "Noir" har jag missat nåt här? totalt retarderad anime :| Tidernas bästa anime OST, yuri, bra story, starka karaktärer- Hmm. Nån som anser D N är bland de bästa de sätt? Du kanske bara behöver vidga dina vyer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karujika Skrivet augusti 18, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2008 Kan inte riktigt säga vilken som är bäst, typ 10 st ligger etta på min lista. Men dom sämsta är, Love hina och tsuyokiss. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 18, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2008 Kan inte riktigt säga vilken som är bäst, typ 10 st ligger etta på min lista.Men dom sämsta är, Love hina och tsuyokiss. Säg inte sånna där otäcka saker, det finns ingen Tsuyokiss anime... Ja Orrin samt alla andra som har spelat spelet förnekar dess existens. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 18, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2008 Den finns kolla får du se :P http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=6453 Samt lite bilder kanske du vill ha också spoil Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razer Skrivet februari 15, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2009 hehe, jag är ser inte ner på ngn anime bara så ni vet. Alla tkr vi olika :D Den bästa jag sett är filmen Arashi no Yoru ni. och den allra sämsta serien som jag ngnsin sett är nog Neon Genesis Evangelion... inte för att den är generelt deppig (sånt gillar jag ^^) utan den är bara knäpp och med alldeles för utspridda känslor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Bäst:Airmaster Bleach FMA Genshiken Green Green Gundam SEED Gundam SEED Destiny Hikaru no Go Hunter X Hunter Initial D Last Exile Naruto Onegai Sensei Onegai Twins REC School Rumble Shaman King Survive! Sämst: Chrno Crusade Excel Saga One Piece Hahaha.... kollade precis igenom mina gamla inlägg och hitta den här.... något som har ändrats sen dess är att jag älskar One Piece istället för hatar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joshymitzu Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Svårt att säga vilken som är min favorit kan säga på delad första plats Code geass, Martian succesor nadesico och Eureka Seven sämst är även den svår då jag har svårt att kolla på serier som jag inte gillar Gravion kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Bäst:Airmaster Bleach FMA Genshiken Green Green Gundam SEED Gundam SEED Destiny Hikaru no Go Hunter X Hunter Initial D Last Exile Naruto Onegai Sensei Onegai Twins REC School Rumble Shaman King Survive! Sämst: Chrno Crusade Excel Saga One Piece Hahaha.... kollade precis igenom mina gamla inlägg och hitta den här.... något som har ändrats sen dess är att jag älskar One Piece istället för hatar :P Bah, hur kan du inte gilla Excel Saga och Chrno Crusade?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Bah, hur kan du inte gilla Excel Saga och Chrno Crusade?! För att dom inte är bra.... :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Forsaken Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Den bästa jag har sett måste nog vara Samurai Champloo, jag tycker den har en fantastisk mix av humor och allvar. Dessutom vill jag också nämna Kenshin - Trust and Betryal, den var grymt bra den första gången jag den men den saknar samma se-om-värde som Samurai Champloo. Den sämsta... Gantz kanske, jag kände mig bara äcklad efter ett par avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FUNimation Entertainment Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Bäst: One Piece D.Gray-Man Sämst: Ronin Warriors Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 [...] Tillåt mig vara den första som reagerar på ditt namn. Liksom whut?! Är det ett skämt, eller är du verkligen en representant från Funimation? För om så var fallet vore det ju precis hur häftigt som helst! Ursäkta om jag är lite snabb ut -- du kanske redan har planer att skriva i Presentationstråden -- jag blev bara lite paff. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Bäst:One Piece D.Gray-Man Sämst: Ronin Warriors Du tycker precis som mig! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FUNimation Entertainment Skrivet april 8, 2009 Anmäl Share Skrivet april 8, 2009 [...] Tillåt mig vara den första som reagerar på ditt namn. Liksom whut?! Är det ett skämt, eller är du verkligen en representant från Funimation? För om så var fallet vore det ju precis hur häftigt som helst! Ursäkta om jag är lite snabb ut -- du kanske redan har planer att skriva i Presentationstråden -- jag blev bara lite paff. Då kommer du nog bli glad, då jag faktiskt jobbar där! Men tyvärr kommer jag inte vara så värst aktiv här då jag har mycket jobb att göra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 8, 2009 Anmäl Share Skrivet april 8, 2009 Då kommer du nog bli glad, då jag faktiskt jobbar där! Men tyvärr kommer jag inte vara så värst aktiv här då jag har mycket jobb att göra! Så FUNimation har kontor i Helsingborg? Intressant! Troll harder, kid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Bästa Berserk, Full metal alchimest, Death note Sämsta One piece Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 Bästa får nog bli "FLCL" Sämsta..Öhm.. Mycket skit har man ju sett... "Guardian hearts" var ju iofs sugig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg