NotACrime Skrivet juni 24, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2008 Bästa: Cowboy Bebop slår klart allt jag sett , Full metal alchemist är den senaste jag sett som var bra Sämst: Så mycket dåligt men den senaste tågkraschen måste vara Hellsing >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2008 Bästa är absolut Evangelion. Det är så mycket psyko-shit (vilket jag älskar) och även en massa referenser till kristendom och vad det är som egentligen händer kan man aldrig sluta fundera på. Sämsta är Full metal panic. Att den är populär gör bara att jag hatar den ännu mer -_- Palla förklara varför jag hatar den. Finns aldeles för många anledningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AfterGlow Skrivet juli 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2008 RahXephon; Best EVAR. Perfekt utförd på alla plan. Saemst; BeyBlade. Går verkligen inte att titta på, det finns inte en enda positiv sak med eländet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSanjuro Skrivet juli 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2008 Elfen Lied är och kommer förbli min bästa. Sämsta... uh. Antingen Hikaru no Go eller Beyblade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slajmost Skrivet juli 9, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2008 Bäst: Fullmetal Alchemist, verkligen en anime som fick mig åka en galen åktur. Sämst: Full metal Panic. Såg bara några minuter innan jag tyckte den blev dryg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 9, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2008 Sämst: Full metal Panic. Såg bara några minuter innan jag tyckte den blev dryg. Kanske därför? Du kanske ska ta och ge serien en större chans än bara några minuter, med tanke på att den inte är så dålig att den kan hamna på en "sämst"-lista, speciellt den senaste säsongen av den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2008 Mm. Man kan inte riktigt uttala sig om en serie om man inte sett hela. Dock tycker jag ju inte att FMP blev nåt bättre men... >_> Är second raid värt det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2008 Mm. Man kan inte riktigt uttala sig om en serie om man inte sett hela. Dock tycker jag ju inte att FMP blev nåt bättre men... >_> Är second raid värt det? Ja! Att titta på två stycken väldigt mysiga tvillingar och en skurk vid namn Gates gör det hela sevärt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2008 Ja! Att titta på två stycken väldigt mysiga tvillingar och en skurk vid namn Gates gör det hela sevärt. You said it ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2008 Ja! Att titta på två stycken väldigt mysiga tvillingar och en skurk vid namn Gates gör det hela sevärt.Måste säga att jag blev lite motiverad nu xP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tenchio Skrivet juli 13, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 Bästa är och kommer alltid att vara Elfen Lied. Har inte sett något sämre än School Days ännu och hoppas att jag slipper göra det. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 13, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 FLASKIS DIN FEGIS!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 13, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 FLASKIS DIN FEGIS!!!! Word! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 13, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tie Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Bästa som jag sett så här långt får bli aria... helt otroligt mysig serie ^^ Typ ångest när den "helt plötsligt" tog slut... :'C Sämsta kan jag tyvär inte komma ihåg namnet på men det handlade om någon munk pojke som fick superkrafter av att se nakna typ 12 åriga tjejer >_> Gav den två avsnitt sedan ville jag mörda den som kom på den usla idén.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slajmost Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Bästa som jag sett så här långt får bli aria... helt otroligt mysig serie ^^Typ ångest när den "helt plötsligt" tog slut... :'C Sämsta kan jag tyvär inte komma ihåg namnet på men det handlade om någon munk pojke som fick superkrafter av att se nakna typ 12 åriga tjejer >_> Gav den två avsnitt sedan ville jag mörda den som kom på den usla idén.. Haha :) nog allt så låter den inte direkt mysig utan mera mystisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Bästa som jag sett så här långt får bli aria... helt otroligt mysig serie ^^Typ ångest när den "helt plötsligt" tog slut... :'C Sämsta kan jag tyvär inte komma ihåg namnet på men det handlade om någon munk pojke som fick superkrafter av att se nakna typ 12 åriga tjejer >_> Gav den två avsnitt sedan ville jag mörda den som kom på den usla idén.. Amaenaideyo! tänker du på och inte är den så dålig... T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tie Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Bästa som jag sett så här långt får bli aria... helt otroligt mysig serie ^^Typ ångest när den "helt plötsligt" tog slut... :'C Sämsta kan jag tyvär inte komma ihåg namnet på men det handlade om någon munk pojke som fick superkrafter av att se nakna typ 12 åriga tjejer >_> Gav den två avsnitt sedan ville jag mörda den som kom på den usla idén.. Amaenaideyo! tänker du på och inte är den så dålig... T_T Äh, bara en ursäkt att få rita lite halvnakna småtjejer... Dock såg jag ju bara två avsnitt.... men inte värd mer tid... jag är kräsen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bomer Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Måste faktiskt säga som så att jag precis har tittat klart på en anime som jag nu i efterhand helt enkelt inte kan släppa för att den var så bra, Blood+ ligger nu högt. Sen har vi Fullmetal Alchemist där någonstans också ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Amaenaideyo! tänker du på och inte är den så dålig... T_T Komigen nu... den är ju riktigt jävla bra! Speciellt andra säsongen. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Jag gillar den också... Hmm, man kanske skulle ta och se andra säsongen... Den har luggit på on-hold ett bra tag... har bara sett 4 avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Amaenaideyo! tänker du på och inte är den så dålig... T_T Äh, bara en ursäkt att få rita lite halvnakna småtjejer... Dock såg jag ju bara två avsnitt.... men inte värd mer tid... jag är kräsen... Whoa, du orkade med hela två avsnitt!? Jag höll på att få hjärnblödning av bara ett halvt avsnitt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tie Skrivet juli 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 Den var katastrof. Anledningen till att jag ville strypa han som gjorde den serien var för att han slösade hela två avsnitt av tid av mitt redan för korta liv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sou-l Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 Bästa: D. Gray man, Soul Eater, Golgo 13. Sämsta: Afro Samurai Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 Amaenaideyo! tänker du på och inte är den så dålig... T_T Äh, bara en ursäkt att få rita lite halvnakna småtjejer... Dock såg jag ju bara två avsnitt.... men inte värd mer tid... jag är kräsen... Ja?...väntar fortfarande på ett motargument. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg