Pixelgamer Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Jag kan verkligen inte förstå personer som säger att utfyllnadsavsnitten i Bleach är bra eller håller hög klass. Jag tycker de är helt värdelösa och de skulle nästan kunna kvalificera in till finalen i sämsta animé. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Jag kan verkligen inte förstå personer som säger att utfyllnadsavsnitten i Bleach är bra eller håller hög klass. Jag tycker de är helt värdelösa och de skulle nästan kunna kvalificera in till finalen i sämsta animé. Kanske är mer så för någon som läst mangan men jag tycker iallafall dom är helt okej! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 Jag har inte läst mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 visst kan det det tendera till att bli lite långdraget i bleach men inte är det så dåligt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 visst kan det det tendera till att bli lite långdraget i bleach men inte är det så dåligt... /agree Det är bara Pixel som inte har några skillz :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Ursäkta men jag kan inte rå för att jag tycker det är uschelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 hur skulle det se ut om alla hade samma smak... usch... smaken är som baken... och tur är väll det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Ursäkta men jag kan inte rå för att jag tycker det är uschelt. Inga skillz! :x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Bästa e lätt Elfen Lied, trodde typ alla skulle hålla med om det men där ser man..Smaken e som baken! (älskade kolla på Naruto innan alla fillers kom:/) Sämsta...eh Ragnarök the animation, om den ens får lov att räknas som anime.. ush Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Bäst: Svårt men Chrno Crusade är väldigt bra Sämst: Naruto är ju bara för hemskt och Love Hina usch... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mPan Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Bäst : Hajime no Ippo , Gundam SEED , Martian Successor Nadesico , Hunter X Hunter med många fler. Sämst: Inga jag tittat på har varit någon besvikelse men sen finns det såklart vissa dom dominerar över andra men om jag ska ta någon är det väll Inuyasha eller Naruto fillers :) Måste bara säga att Gundam SEED är helt klart den bästa anime serien som någonsin gjorts! ni som tittat i denna tråd efter något att se, tanka den! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Bäst : Hajime no Ippo , Gundam SEED , Martian Successor Nadesico , Hunter X Hunter med många fler. Sämst: Inga jag tittat på har varit någon besvikelse men sen finns det såklart vissa dom dominerar över andra men om jag ska ta någon är det väll Inuyasha eller Naruto fillers :) Måste bara säga att Gundam SEED är helt klart den bästa anime serien som någonsin gjorts! ni som tittat i denna tråd efter något att se, tanka den! :) för mig personligen är gundam seed/destinty några av dem sämsta serierna man sett, tyckte inuyasha var klart bättre på alla punkter. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Bäst: Svårt men Chrno Crusade är väldigt bra Sämst: Naruto är ju bara för hemskt och Love Hina usch... Vad e de du säger!:P Naruto är/var ju en underbar anime om man bortser från fillers:/ Nu blev jag ledsen i ögat:( ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mPan Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 för mig personligen är gundam seed/destinty några av dem sämsta serierna man sett, tyckte inuyasha var klart bättre på alla punkter. :) Alla har ju inte samma smak. Jag mäter nog en anime serie på hur djup och seriös den är samtidigt som jag gillar att skratta. Tycker Inuyasha inte är seriös eller djup någonstans men som sagt, varje person har sin egna åsikt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Tycker också om djupa seriösa serier, men av någon anledning så kunde jag inte sympatisera med karaktärerna i Gundam. jag skrev fel då jag sa att inuyasha var bättre på alla punkter, Inuyasha som serie är ju inte precis en superseriös serie. Så på den punkten kan väl jag ge Gundam fördel :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mPan Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Tycker också om djupa seriösa serier, men av någon anledning så kunde jag inte sympatisera med karaktärerna i Gundam. jag skrev fel då jag sa att inuyasha var bättre på alla punkter, Inuyasha som serie är ju inte precis en superseriös serie. Så på den punkten kan väl jag ge Gundam fördel :) hehe :) , jag tror också att ens situation i det verkliga livet spelar väldigt stor roll på hur bra man tycker en anime serie är. intressen, ålder/mogenhet :) etc. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Fan, jag måste se Gundam Seed så jag kan snacka skit om den... Sitta och skriva en massa om hur originalserien är bättre och Seed bara är en dålig remake. ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mPan Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Fan, jag måste se Gundam Seed så jag kan snacka skit om den... Sitta och skriva en massa om hur originalserien är bättre och Seed bara är en dålig remake. ;D Mm , see den! men jag tror inte du kommer snacka skit om den efteråt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Gundam Seed var faktiskt ganska bra endå, den är allafall bättre än Turn a Gundam och Gundam Wing. Dock så kan inte Souichiro Hoshi (Kira) gråta, skrattade ganska gott när han försökte allafall. Det lät som om stackarn skulle spy tarmarna ur sig. Sen så kan man ju absolut inte klaga på galna tjejer med knivar ;) Gundam Seed Destiny är dock värre, undrar hur många gånger Shin slog sönder den där båten i dom återanvända scenerna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mPan Skrivet januari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2007 Dock så kan inte Souichiro Hoshi (Kira) gråta, skrattade ganska gott när han försökte allafall. Det lät som om stackarn skulle spy tarmarna ur sig. Hehehe , så sant så. Men han försökte iaf :D . Jag tycker ändå Seed hade allt en anime serie ska ha enligt mig , Djup , Action , Drama , bra ritad samt riktigt bra låtar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2007 Fan, jag måste se Gundam Seed så jag kan snacka skit om den... Sitta och skriva en massa om hur originalserien är bättre och Seed bara är en dålig remake. ;D Tycker faktiskt att Gundam SEED var bra. Gundam SEED Destiny var.. eh .. mindre bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2007 Tycker faktiskt att Gundam SEED var bra. Gundam SEED Destiny var.. eh .. mindre bra. Då får du stå för dina åsikter sedan, och utstå mitt hån när jag vet du har fel. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Bästa: Elfen Lied och Air...vissa dagar tycker jag att Elfen Lied är den bästa serien som jag har sett medan jag andra dagar anser Air som den bästa serien jag sett...helt klart är båda serierna solklara mästerverk ;) . Sämsta: Hmm,...svårt...det finns ingen serie som jag har sett som jag anser som sämsta, men jag tycker att Mahou Sensei Negima och Innocent Venus inte var så bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
te0 Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Sämsta animen jag har sett är nog Gundama wings eller vad den heter.. Spolade igenom den för att se om den ens var värd att kolla på.. Inte min stil ! Bästa; Helt klart Hellsing och onepiece... Synd bara att de är så sjukt svåra att få tag på ! Hellsing hittar jag, men den blir oftast på engelska.. Vilket suger big time T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrDoppis Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 haha skojjar du med mig? engelska hellsing dåligt? haha bästa är ju paladinen xD hans röst är fan en av dom bästa ^^ Bästa: Saikano, Elfen Lied, GTO, Bleach och Love Hina. Sämsta: STRAWBERRY PANIC! orka inte ens kolla klart på den :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg