Shir Skrivet februari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Det ser bra ut även om jag inte är mkt för neko grejjor!använder du en wacom btw? ser ut som det på vissa av dina bilder! Nix, använder ACECAD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Hmm Shir kommer du att uppdatera med nya skisser snart? Bara undrar :P Är gödsligt nyfiken på vad du kluddar ned till serien ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shir Skrivet februari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Hmm Shir kommer du att uppdatera med nya skisser snart? Bara undrar :P Är gödsligt nyfiken på vad du kluddar ned till serien :) Haahaaa jag kluddar ner mycket. Men det mesta är på papper och jag är för lat för att scanna~ men iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 ja juste de evil slow scanner >.< kan ingen föra program som man scannar laddar up på host och sen kommer direkt till sin galleri tråd på det här forumet? Vore bra ;P men ijaf kan du kanske scana in något da? Det ärrr värrrt besvärrret jag lovarrrr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 < Hon där till vänster väntar spänt på kommande manga. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shir Skrivet februari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag har beslutat att jag ska släppa serien i kapitel, dvs. 20 sidor i taget. På grund av hårt skolarbete etc. kan de ta upp till ett halvår innan första delen släpps.... faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg