Japs Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Här är en pixelbild jag gjorde i förrgår. Ganska nöjd med den, fast skuggningen på byxorna kunde blivit bättre. Och en liten snubbe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 oo fan va soft! jag kan bara göra saker i liten skala ._.' Och den här var ju lugnt mycket bättre än mina små äns är >.< Nijs Nijs med lite snygga pixel bilder hära! Fast den lilla tycker jag faktist inte var fullt så vacker som den andra bilden var. men men keep up the good work Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Hmm, dom var ju inte snygga, dom var Jätte snygga!!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Riktigt snyggt, skulle kunna tänka mig den här killen hoppa runt i Capcom vs. SNK eller något liknande. vilket är lika med att detta är snyggt på en professionell nivå. Mycket fint Japs! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Riktigt läckra båda två! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Dom var ju grymt mega-elefant-kolossal-ball!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 super-mario-långkalsong-ben! va SNYGGA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 uff, orka göra sånna pixelbilder.. tycker han liknar en rödhårig Hatake Kakashi faktiskt.. i övrigt är bilderna skitbra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jasså det var den här du pratade om i förrgår, komer dock inte ihåg att du sa att den var pixel <.< ett av dina snyggaste pixelverk hitils må jag säga, riktigt cool Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 jävlar! snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Snyggt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 PIXELART!!.. :D sweeet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg