jagvillha Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Har någon något bra tips på bästa sättet att sortera sina låtar? Är det efter artist eller efter album eller efter namn? I alfabetiskordning eller nummerordning? Själv kör jag lite hur som helst men det kan lätt bli lite rörigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 smocka in allting i samma katalog ^^ varför envisas med att ha allt i ordning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Som man ska göra, om vi tar en grupp, exempelvis GO!GO!7188, så gör du en mapp med detta namn, sen samlar du dom skivor du har med denna grupp i varsin mapp, där det också står release-år.. så exempelvis: Mp3/J-music/GO!GO!7188/ [2001]Gyotaku [2003]Tategami [2004]Ryuzesuran Det är det bästa sättet.. FYI så äger jag dessa skivor, men jag vill kunna avnjuta dom på datorn också.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Själv brukar jag lägga eventuella datum sist, eftersom jag vill kunna hoppa till rätt låt med en tangenttryckning. Annars är det bara att välja nåt o vara konsekvent så hittar man ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Fast man sätter ju inte release-datum på låtarna, bara på mapparna.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Ja, men då kan jag ju inte byta skiva på det sättet heller, ne? Men det är ju en smaksak Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg