qurion Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Tjena.. jag skulle vilja ha lite coola anime låtar.. spelar ingen roll vad för typ men jag föredrar thecno/trance o rock men som sakt man kan inte få allt... skriv gärna också eran favorit låt inom anime hade gött o tack i förhand ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Bleach-introt gillar jag väldigt mycket ;) Orange Range - Asterisk De flesta Naruto-intron gillar jag också. Bl.a Flow - Go Asian Kung-Fu Generation - Far Off Distance Full Metal Panic-introt är också rätt bra enligt mig ;) Dock kommer jag inte ihåg vad det heter. Någon annan som gör det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 tycker de flesta anime låtar är bra faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Jag har ju inte sett så mycket anime men... Silver Fang-Alla låtar är bra. Men introt är det bästa Spirited away-Många lugna låtar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Det förekommer inte så mycket Techno/Trance låtar i Anime. Initial D har dock massor av Eurotrance/Dance. Introt till Ghost in The Shell - SAC Tv är även trance infulerat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Introt till Wildstriker är bra även alla intron till gundam seed är bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Det förekommer inte så mycket Techno/Trance låtar i Anime. Initial D har dock massor av Eurotrance/Dance. Introt till Ghost in The Shell - SAC Tv är även trance infulerat! introt i trigun är väl ett sånt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 introt i trigun är väl ett sånt? Inte en aning, det kommer jag inte ihåg. Visst finns det lite låtar här och där, men det är inte direkt super vanligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sohma Kyo Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag måste säga att jag verkligen gillar det flesta låtarna i Chikyuu Shoujo Arujuna. Men den Bästa låten måste ändå vara... Dragonhalf - watashi no tamagoyaki. "My Omelet". :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 AYUMI HAMASAKI: EVOLUTION!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Vill du höra en bra låt så lyssna på Dogfight från Initial D - Fourth Stage. Den sitter som fastklistrad med superlim i huvudet på mig just nu. ^.^ Men den Bästa låten måste ändå vara...Dragonhalf - watashi no tamagoyaki. "My Omelet". Very Happy Den är riktigt häftig. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ladello Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Den bästa låten är lätt "raising the fight spirit" i naruto!!! jag tror den hetar så..annars är det låt nummer 07 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gladkaka Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 5 ending theme och 4 ending theme i naruto är bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Favoritlåt: Opening i Ah! My Goddess Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beigo Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 we are one piece rumbleball one piece Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zoulkeeper Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 naruto-THE rising fighting spirit naruto-daliy life Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Alla låtarna i Gravitation är väldigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Jag fullkomligt älskar det andra och nya introt till Bleach: D-Technolife-UVERWORLD, tror jag att det heter. Det rockar verkligen och jag skulle snarast vilja höra " full-version". Jag gillar också samtliga intro till FMA och the endings är inte dåliga, de heller!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 "Re-sublimity" av KOTOKO - Opening från Kannazuki no Miko. Fick förresten award för 2004 års bästa openingsång av Animereactor :) Det är lite technostuk på den, otroligt bra måste jag säga. Inte ofta jag vridit upp volymen rejält i början av varje avsnitt för att avnjuta den otroligt bra gjorda låten :) "You Won't see me coming" av Jean-Jacques Burnel - Ending-låten från animen Gankutsuou. En rockvariant, det är mycket sväng i den :P Bästa "Ending" jag sett för övrigt, då menar jag inte enbart låten utan hela allt, det är väldigt bra animationer i takten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg