GinGirl Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Har ni några bilder som gör det? Jag tycker att den här gör det. ;) http://images.animanga.nu/fanart/3691/hatake_kakashiii.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Manlighet Om den här bilden inte inger respekt, då gör ingen det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Länken fungerar inte för mig, GinGirl. Zaphod: Den bilden inger rädsla! Posta inte sånt hotfullt material i framtiden snälla! Ska leta upp någon häftig bild.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Manlighet Om den här bilden inte inger respekt, då gör ingen det. Haha Alfons pappa! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 när det gäller GinGirls bild så tycker enter igen bara så funkar det. (att folk inte har lärt sig det än.=Þ ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Enter? funkar för mig om man bara tar bort http// framför adressen den var cool GinGirl Zaphod, Alfons = Respekt Man får bara buga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Herid 4 ever!!! http://www.nianze.com/images/herid01.jpg Den kanske inte inger respekt, men den är cool. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Herid inger respeckt, rädsla samt en massa annat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Ja, du har helt rätt! För det där får du 10/10 poäng!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Har alltid haft respekt för silvertejp....... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Här är lite mer! Dom här inger respekt!!! Det var några, orka visa alla!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Men snälla GinGirl du verkar inte ha fattat att din host inte funkar. Byt istället så vi kan se dina bilder >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Men snälla GinGirl du verkar inte ha fattat att din host inte funkar. Byt istället så vi kan se dina bilder >.< men snälla du, det funkar om man tar view image eller nåt annat.. det har funkat för mig dom flesta gånger. men något är ju iofs fel eftersom jag måste göra det varge gång när det är GinGirl som postar. men dom funkar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 DET kan faktiskt bero på att jag har firefoX? ;) Jag ser bilderna UTMÄRKT! Och bilderna kommer härifrån! Så sluta klaga som ungar! (Kanske tog i lite, men är man arg så är man! Här är länken! http://warfist.com/silverfang/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 GinGirl du fatta inte vad jag sa. Du ser dem OCH? Vill du ha kritik ska nån ha nåt att ge kritik T_T byt host så att vi kan se. Och nej det funkar inte att visa bilden igen för dem flesta så byt host. Jag vet inte hur många som har sagt detta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Med host tänker jag Imageshack, men jag använder inte den förutom när jag ska visa paintbilder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 dhuu och varför bara då? Du kan ladda up alla bra format. pixel art : .gif på papper: jpg tack för mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 RESPEKT TILL SILVERTEJPEN! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Allt går med silvertejp :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag tycker Alfons pappa är cool. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Kaniner inger alltid respekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 dhuu och varför bara då? Du kan ladda up alla bra format.pixel art : .gif på papper: jpg tack för mig TT_TT Elak... Snyft... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 o.Ô Vad är det nu då? Mena inte att vara elak >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Den här bilden är något stor så, 800x600/56k: ers beware! Respekt!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg