CyberSphere Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Finns det nån där ute som känner till namnet på bandet som sjunger alla låtarna i animen?!?! (S-M? ;) ) jag skulle vara väldigt tacksam för ett svar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 ?? Menar du Sailor Moon är det lite olika. Menar du anime öht, tja det är ju knappast ett band Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet februari 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 OOoooopppsssss!!!! ;) jag var helt uppe i mina egna tankar när jag skrev den här tråden, jag menade bandet som sjunger Love Hina-låtarna, med S-M så menade jag Skatan, han har ju glott på det jättemycket den senaste tiden ;) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Efter några snabba tangenttryck så kommer jag fram till att Hayashibara Megumi har gjort Opening- och Ending-låtarna. (antar att detta är ett namn och inte ett nanm på en musikgrupp) Resten vettetusan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Efter några snabba tangenttryck så kommer jag fram till att Hayashibara Megumi har gjort Opening- och Ending-låtarna. (antar att detta är ett namn och inte ett nanm på en musikgrupp) Resten vettetusan. Det är väl ändå Yui Horie? Får kolla upp det. EDIT: Eller jo, du hade rätt. Jag blandade ihop med OVA'n. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg