Thornster Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Kommer det inga cons lite närmare Sundsvall?, istället för vid Stockholm... Funderar nästan på att starta en grupp här i Sundsvall, haha. det lär kanske inte finnas så många bra lokaler and stuff dock.. hmph... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Även jag bor i Sundsvall, som jag skrev i en annan tråd. Då startar du en cosplaygrupp eller liknande, då är jag rätt intresserad. Kontakta gärna mig isf. Även om ni planerar att anordna animevisningar. Och ja, det finns många bra lokalen i Sundsvall med omnejd, jag vet iaf om en. Inte så svårt att kolla upp isf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 att starta en egen i sundsvall låter bra ;D det är bra om man,som du sa, sprider det så inte allt hamnar i stockholm :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg