katsumoto Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Hej! Jag undrar om ni kan ge förslag på häftiga japanska namn. För jag tänkte byta användarnamn lite överallt men kommer inte på något bra. Min kompis har ett ballt och han heter Nakwa. Tack på Förhand Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Sven, Nisse, Jörgen.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Örjan förfan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mcgreag Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Definiera "häftigt". Låter "häftigt" (mycket subjektivt) eller betyder något "häftigt" (nästa lika subjektivt). Fast problemet med om det ska betyda något "häftigt" är att de flest namn kan betyda ganska många saker beroende på vilka kanji man använder för att skriva det. Nakawa kan t.ex betyda bland annat "Stenfloden" och "i harmoni". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 まんこ森 kanske? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 まんこ森 kanske? ;) det där va inte särskilt coolt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 kyandorusutikku är ju ganska häftigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Kiwamuru Sukimoto (bara hittar på) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Två häftiga namn: Nakamura Tetsuro Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Souma Akira Samura Himura Reizo Hiroshi Keiji Kiyoshi Mamoru Matsu Och några med tuffa betydelser: Raidon (Åskgud) Ronin (Herrelös samuraj) Ryu (Drake) Ryuji (Drakman) Toshi (Spegelbild) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 まんこ森 kanske? ;) snääälla kan nån hjälpa en liten hiraganaläsare, vad står det? manko...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 まんこ森 kanske? ;) snääälla kan nån hjälpa en liten hiraganaläsare, vad står det? manko...? Vet inte hur man ska uttala kanji-tecknet i slutet men... Det står antingen Mankomori, Mankoshin eller Mankomoto. (det är vad jag fick ut från JWPce...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 まんこ森 kanske? ;) snääälla kan nån hjälpa en liten hiraganaläsare, vad står det? manko...? Vet inte hur man ska uttala kanji-tecknet i slutet men... Det står antingen Mankomori, Mankoshin eller Mankomoto. (det är vad jag fick ut från JWPce...) まんこ森 (もり) alltså mankomori Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Kazuma Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Ketchuppu kanske? :P Ne oj va bra fantasi ja har, hmm... Gillar namnet Shindou annars ^^ eller maybe Shusuke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Mankomori ja. Betydelsen får ni kolla upp själva. Jag tror jag inte drar mig mer än att indirekt yttra perversiteter på detta forumet. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg