Filip_brink Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 HEJ!! Vilken Manga tycker ni om! röstning ska göras!! Själv tycker jag så här: 1. One Piece 2.Berserk 3.Dragon Ball Vad tycker NI?? Rösta !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Är det okej att göra en top 4? Isåfall: 1.Ranma ½ 2.One piece 3.DNAngel 4.Dragonball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Jag ahr inte läst så mycket,så det blir väl nästan en lista över det jag har i bokhyllan...>_< 1. DNAngel 2. One Piece 3. Tokyo Mew Mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Finns det inte en tråd om detta redan? jaja, 1. One Piece 2. Hunter X Hunter 3. Blade of the immortal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Jag är mycket säker på att det finns en sån här tråd redan. Var den är får ni leta upp själva, tills dess att någon moderator eventuellt låser tråden eller låter den förbli en del av våra sociala sammanhang, bah, shit, den där boken börjar smitta av sig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Se http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2275 *låser* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg