Yukiko Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 Hej allihopa, jag ska hälsa från Avathar. Han ligger i sing sin säng, i sin telefon och Internetlösa lägenhet. Han saknar att läsa forumet och hoppas att ni kan klara er utan en admin några dagar framöver. Han tillägger att han just flyttat, därav den långa tystanaden framöver. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 Hälsa tillbaka från mig. Hmm, fast man kanske skulle ta och dra nytta av denna laglösa tid..... *Gafvert tar och delar ut lite "presenter" till moderatorerna* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 Mjo, jag tänkte likadant! Fast det finns fortfarande onda moderatorer kvar! =P Krya på dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 Nyoo~ Stackarn. ;) Hälsa honom för tusan! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 vi saknar han (inte) och hoppas att han (inte) får internet snart, ;) men jag måste säga att jag lider med honom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Våra tankar är med dig min vän ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 min fantombild som jag satt upp bredvid datorn gör daniel inte alls rättvisa. snälla, skynda dig tillbaka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Intresseklubben antecknar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Btw, kan någon fixa signaturen i detta forum? Känner att jag måste uppdatera min. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Btw, kan någon fixa signaturen i detta forum? Känner att jag måste uppdatera min. vad jag vet är det bara avathar som klarar av att göra det, så vi får så snällt vänta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Hihi, smyger med en dator hos en kund. ;) *smyger iväg igen* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Hihi, smyger med en dator hos en kund. ;) *smyger iväg igen* Nämen! ;) Hehe... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Aja, e tillbaka nu iaf, och det första jag gjorde var inte att kolla in forumet, det var fan att gå på konsert och sen bli riktigt dragen....blev iaf bjuden på drickat och man kan inte tacka nej så ni får inte slå mig ;) kunde inte rå för det jueh. ;) Nu e det dags att köra på högvarv med sidan igen då de flesta uppdrag jag hade innan jag försvann är avslutade. ;) Kul o va tebax, ge mig ett varmt välkomnande nu då! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Varmt välkommen tillbaka igen Avathar! Hoppas att du mår fin fint och är redo för att sköta anime.se igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Wohoo!! Avathar är tillbaka... =Þ Välkommen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Välkommen tillbaka till oss!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Jag känner dig inte särskilt mycket, men... VÄLKOMMEN TILLBAKS!Hoppas att du känner dig välkomnad :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg