godspeed Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 jag vill veta hur många avssnitt de kommer av naruto vill veta de.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Tror jag läste att den skulle vara kring 180 eps, skall kolla om jag hittar igen var jag läste det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benderu Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 only god knows for sure.... =P Mangan e ju ganska lång (211 kap 21 vol) o den visar inga tecken på o ta slut en Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Konchuu Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 med tanke på hur mycket segare animen är än mangan så skulle jag gissa på runt 300ep om inte mer. vi kanske skulle ha en liten tävling och kolla vem som kommer närmast :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Gissar på 150episoder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 jag har faktiskt hört nåt om att det kommer att vara ung 150 episoder. Inte säker dock Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 har hört att den ska vara mellan 150-250 ungefär (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 nej jag menar 150-350 (sorry) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Vad jag vet så finns det inget bestämt om hur lång Naruto kommer bli. Jag personligen tror ifersej att serien kommer bli ungfär lika lång som DBZ, alltså cirka 300 avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 stämmer, ungefär Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Istället för att skriva två inlägg tetsuo,shima så kan du trycka på "ändra" där du kan editera fel etc. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Alltså sorry glömde det (hehe) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Vad jag vet så finns det inget bestämt om hur lång Naruto kommer bli. Jag personligen tror ifersej att serien kommer bli ungfär lika lång som DBZ, alltså cirka 300 avsnitt. jag kommer hinna bli pensionär innan jag har sett alla då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 inte om du ser dom så fort du kan haha XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 det beror ju också på när dom släpps, och med tanke på hur fort det går nu så..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Vad jag vet så finns det inget bestämt om hur lång Naruto kommer bli. Jag personligen tror ifersej att serien kommer bli ungfär lika lång som DBZ, alltså cirka 300 avsnitt. jag kommer hinna bli pensionär innan jag har sett alla då Nja det tror jag nog inte ;), men jag tror nog faktiskt att Naruto kommer hålla på iallafall 5-6 år till. Det är bara att kolla på One Piece. Den är uppe i avsnitt 190 snart och den började sändas hösten 1999. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Det har kommit 78 avsnitt det är alltaså i snitt cirka 78 veckor och alltså har Naruto hållit på i 1 och ett halvt år.. Om vi påstår att Naruto skall vara på 300-78 avsnitt till så komemr det vara cirka fyra och ett halvt år kvar på serien. Orka se den så länge... Den är ju inte så bra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mjaoberg Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 För min del får den hålla på hur länge som helst. Jag menar varför sluta med ett vinnande koncept ??????? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Jag tror inte Naruto kommer bli en så jättelång serie, såg väl ut som det i början, men jag tycker det verkar som att de har ökat tempot lite nu i det senaste avsnittet. Var lite mer "action" i det.. Fast jag vågar nog ändå inte gissa på hur många avsnitt det kommer bli.. Vem vet, det kanske saktar ner igen till nästa avsnitt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duo Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Jag gissar väl på en under 200 avsnitt iaf, inte mer än det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raikun Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Omkring 200+ avsnitt med tanke på hur lång mangan verkar bli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo3k Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Vad jag vet så finns det inget bestämt om hur lång Naruto kommer bli. Jag personligen tror ifersej att serien kommer bli ungfär lika lång som DBZ, alltså cirka 300 avsnitt. Sant sant! Men som alla vet är det bra mycket bättre handling i Naruto! I alla fall så ligger mangan på 211 kapitel nu och enligt mina beräkningar så är animen cirka 1,5 kapitel per avsnitt det vill säga att i nu läget skulle animen ligga på 140 avsnitt ungefär. Skulle gissa på att Naruto blir omkring 40volymer precis som DBZ, och därför också komma upp i som Sanji-san säger runt 300avsnitt! Fast jag kan ha fel, det kan säkerligen bli bra mycket längre än så! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
icetc Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Den främsta faktorn måste väl vara hur populär serien är?... eftersom mangan fortfarande är populär eftersom efter så här många kapitel så är ju chansen stor att den fortsätter ett tag till... Jag antar att animen också är väldigt populär och det bådar också gott... Men man måste väl betänka kvaliteten på episoderna En del kanske är lite (ursäkta mitt språk) tråkiga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benderu Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 som du säger...tror inte att dom kommer fortsätta med (låt oss säga) 300 avsnitt om typ 5 personer ser på den efter 150 avsnitt... nu tror jag inte att den kommer tappa så mycket popularitet men man vet ju aldrig... så länge som folk gillar det så kommer det karnse tuffa på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnet Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 nej jag menar 150-350 (sorry) Stabilt gissat. En träff marginal på 200 avsnitt, vilket är ca 2 år av visning. ha D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg