drazzan Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 GAAAHHH!!! JAG VILL HAN EN SÅN DÄR!!!! SÅ JÄKLA SÖT OCH HÄFTIG!!! http://www.incx.nec.co.jp/robot/english ... ter_e.html Eller vad tycker ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 tycker den verkade ful o skulle säkert va ivägen :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 Är det inte vettigare med ett riktigt djur, som en hund eller katt? Eller en tamagotchi? De är söta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 Haha så klockren pryl:D jag vill också ha en. Zaphod Mej riktiga djur är jobbiga. De kostar massor också :D Sen måste dom även tvättas och usch, sen blir man bara ledsen när dom dör också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 Haha så klockren pryl:D jag vill också ha en. Zaphod Mej riktiga djur är jobbiga. De kostar massor också ;) Sen måste dom även tvättas och usch, sen blir man bara ledsen när dom dör också. Katter kan man få gratis, de tvättar sig själv, visst man måste köpa mat och byta sand i deras låda, men dom är bra mycket mysigare än en plastbit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 Haha så klockren pryl:D jag vill också ha en. Zaphod Mej riktiga djur är jobbiga. De kostar massor också ;) Sen måste dom även tvättas och usch, sen blir man bara ledsen när dom dör också. Katter kan man få gratis, de tvättar sig själv, visst man måste köpa mat och byta sand i deras låda, men dom är bra mycket mysigare än en plastbit! Instämmer till fullo, jag har tre katter och jag skulle aldrig kunna tänka mig att byta ut dem mot ngn ful liten leksak... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 Om jag hade en såndär i huset skulle jag bli galen.. Men det skulle vara kul o- Nej inget verkar särskilt kul med den.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 ... Vandrande soptunna med en rund knopp uppe på... Jag håller med Mekurion, katter är mycket mysigare... jag skulle verkligen inte vilja ha den där knät, det är mycket trevligare med en levande varelse. Eller hur Sacy? (Ligger och spinner i mitt knä) Sacy: Mjuo? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 föredrar nog den äkta varan framför plast/metall... annat vore det om den kunde städa mitt rum.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Haha så klockren pryl:D jag vill också ha en. Zaphod Mej riktiga djur är jobbiga. De kostar massor också ;) Sen måste dom även tvättas och usch, sen blir man bara ledsen när dom dör också. Katter kan man få gratis, de tvättar sig själv, visst man måste köpa mat och byta sand i deras låda, men dom är bra mycket mysigare än en plastbit! Sen måste man göra rent kattlådan efter ett tag också ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg