Jasper Skrivet januari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2005 Nu finns alltså den första bilden på Narutos nya utseende ute på intärnät. http://narutofan.com/blog/images/?view= ... usℑ=7 Själv tycker jag att förnyningen fungerade sådär, han har blivit något mer lik 4: Hokagen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2005 är det från den senaste delen i mangan, lr från hur han kommer se ut i film mangan?... i vilket fall så ser han frän ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet januari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2005 Det är lite spoilervarning på den här... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet januari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2005 Kläderna hade ju kunnat vara lite grymmare :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2005 synd att bilden var svart/vit... skulle vara riktigt kul å se den i färg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2005 Det var ju mer eller mindre bara en tidsfråga innan det skulle hända. Jag gillar hans nya utseende mer än hans gammla. Jag ser det som ett steg mot en bättre manga iaf! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 nya kapitel 245 ute nu ;) och det är grymt bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Någon som vet på ett ungefär hur gammal han är på bilden där? Kan han va runt 15-16 eller äldre möjligtvis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Hörde från några kompisar att han fått en ny klädnad och att den var "skitcool!!!". Den var dock inte riktigt så häftig som jag hoppats, väntade mig lite nitar och läder!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Hörde från några kompisar att han fått en ny klädnad och att den var "skitcool!!!". Den var dock inte riktigt så häftig som jag hoppats, väntade mig lite nitar och läder!! nitar? , läder?, det är naruto vi snackar om!!! han ser ju ok ut ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Jag gillar hans nya utseende bättre än det gamla iaf... Gillade inte jackan han hade som mindre ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 den där bilden är typ 1 vecka gammal :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 den där bilden är typ 1 vecka gammal :/den här tråden är knappt en vecka gammal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Själv så gillar jag INTE hans nya kläder och jag tror att de hoppade 2.5 år framåt i mangan alltså såborde han vra runt 14-15 (han var väl 12?) Ser bara animen och läser inte mangan så själv så tycker jag att animen är MYCKET snyggare ritad...(konstigt att det är så :S) Jag gillade (gillar) hans utseende när han var liten för då får man mer uppfattningen om att han är er självsäker enligt mig. Han är coolare på nåt sätt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Själv så gillar jag INTE hans nya kläder och jag tror att de hoppade 2.5 år framåt i mangan alltså såborde han vra runt 14-15 (han var väl 12?)Ser bara animen och läser inte mangan så själv så tycker jag att animen är MYCKET snyggare ritad...(konstigt att det är så :S) Jag gillade (gillar) hans utseende när han var liten för då får man mer uppfattningen om att han är er självsäker enligt mig. Han är coolare på nåt sätt.. Jsg tycker att det oftast ser likadant ut i mangan som i anime eftersom de som tecknar anime försöker att få det att se så likt ut mangan som möjligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg