Dalthor Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Hejsan på er. En gång i tiden ägde jag en Rip på Ghost in the shell. Sen köpte jag filmen och rippen försvann ut i cyberrymden. Hur som helst så släpar ljudet efter i DVDn vilket den inte gjorde i rippen. Nu till min fråga. Är det någon som har hunnit införskaffa Special Edition och kan säga om eftersläpningarna i ljudet finns kvar? Tack på Förhand Dalthor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AnimeA Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 Yepp, jag har special ed. Inga eftersläp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 Om jag inte har fel, rätta mig om jag har det, kan problemet vara att du inte har stöd för 5.1 ljud och det är därför det är eftersläpningar i ljudet, och om det då är fallet får du helt enkelt ändra det på uppspelningsallternativ eller vad det nu heter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg