Avathar Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Därför e jag inte online mycket just nu, men om ni vill hjälpa till o kånka stuff till flytt flaket får ni gärna hjälpa till (vid globen) hehe. :) Bara o maila om ni känner er hjälpsamma. Ok, den hörde inte hit men kunde inte låta bli. :P Måste bli klar på en dag. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 var bara tvungen *skrattar*, Förlåt mig allihopa. :P Och snälla mods be nice... im fragile without internet. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Naaaw, lille gubben.. du klarar dig nog ^^;; Hoppas bara du får en bra ny lina sen, vi måste verkligen få saker att börja hända här nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Jag skulle kunna hjälpa.... om jag var i Stockholm det vill säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Jag skulle också hjälpa dig om jag inte... *host* var förkyld *host* *host* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg