AnkU_ Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 Naruto är alltid lika bra, hur kan man ens tvivla på det. Det kanske inte häller e så lätt å komma på en lika bra fortsättning som i början, nu har man väll slut på ideer. ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet april 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Nu måste jag säga att Naruto äger! Det senaste avsnittet var så himla bra! Naruto har nog aldrig varit bättre enligt mig >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Jag har precis börjat se serien. Är på avsnitt 14. Den är sjukt bra! >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Jo, naruto är aeg. Jag håller på och kollar om alla avsnitt igen. På mindre än fyra dagar har jag kollat ca 50 avsnitt^^. Har sett upp till 128 annars. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet april 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Jo, naruto är aeg. Jag håller på och kollar om alla avsnitt igen. På mindre än fyra dagar har jag kollat ca 50 avsnitt^^. Har sett upp till 128 annars. Har också sätt upp till 128. Det är nu de kommer in på rätt spår igen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Mm, verkligen >:( Vissa delar var verkligen extremt dryga. Särskilt runt avsnitt 70-80, då allt blev så otroooligt utdraget över åtskilliga avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zoulkeeper Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Jo, naruto är aeg. Jag håller på och kollar om alla avsnitt igen. På mindre än fyra dagar har jag kollat ca 50 avsnitt^^. Har sett upp till 128 annars. 4 dagar bara? jag såg typ 30 naruto i sträck gammla goda tider >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Som sagt, Naruto äger. Inget snack om saken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HarCees Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Naruto is the Shit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Naruto is the Shit Syftar du måhända på detta: www.naruto.istheshit.net Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hebiimetaru Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Naruto is the ShitIs there more to say? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Tänkte bara fråga eftersom detta är en Naruto tråd.. är de nån som vet hur lång de är meningen att nartuo ska bli? eller är de inte bestämt ännu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 jag är ganska säker på att den kommer bli rätt så mycket längre till... ska bli spännande att se hur långt uppehåll i animen det kommer att vara. fast har inte hittat nånstans där det står så det är nog obestämt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Syftar du måhända på detta: www.naruto.istheshit.net lol Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaFt Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Nää, serien var ju lite seg ett tag där :) men nu blir det bara bättre och bättre igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Naruto är alltid lika bra, hur kan man ens tvivla på det.Det kanske inte häller e så lätt å komma på en lika bra fortsättning som i början, nu har man väll slut på ideer. ;D Animen går efter mangan, så de behöver inte komma på några ideér, bara animera mangan helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Måste erkänna att jag blev lite impad av eps 133. Väldans fin fight hela vägen med fräcka animationer.. heja heja. tänk om alla avsnitt vore så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 de jobbiga är juh just det att när det väl händer nått så smäller de ordentligt... såg senaste naruto idag (eps 133)... där smälde det ordentligt. Men men... när denna fighten är över kommer det väll gå 20 eps till innan det händer nått coolt igen, JOBBIGT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 Angående episod 133... Sparkade Pierrot alla animatörer och ersatte dem eller ville de bara leka post-modernistisk Gainax för en dag? Det där var inte de paint-bucket-tool-animationer som man känner igen så väl från deras senare produktioner... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mazie Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 Riktigt bra avsnitt var 133 men gillade inte animationerna :/. Bara jag som är lite mer sugen på Naruto power?? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 nån som vet om det kommer ett uppehåll av animen efter, se spoiler??? och jo man vill se mer av ninetales naruto, speciellt nu i mangans senare del dvs chapter 250+ >:D läs inte om du inte läst till ca chapter 250 i naruto mangan?spoiler: Kakashis story och/eller Naruto får bank då när det står 3 år senare... har för mig att det ska vara en paus i animen då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 Angående episod 133... Sparkade Pierrot alla animatörer och ersatte dem eller ville de bara leka post-modernistisk Gainax för en dag? Det där var inte de paint-bucket-tool-animationer som man känner igen så väl från deras senare produktioner... Här leks det ingenting, GAINAX gör delar av animeringen. In-Between Animation: GAINAX Källa. Det sägs att ännu fler studior är inblandade, men jag hittar inga credits för dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 vete fan om det passar in här, men Naruto filmen var GRYMT dålig. spolade typ 10-15 min i början för att det va så tråkigt då. kolla inte ens klart på den. väldigt besviken på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 jo, den var rätt tråkig... har man hört så mckt om den, ska vara skit bra etc.. säger dem, men när man ser den så finns det ställen som är rena rama sömn pillren. Den var helt klart förutsäga vad som skulle hända hela filmen igenom efter ca 10-15min. det jag blev mest förvånad över vad att det finns lokomotiv och biografer i........ Naruto´s värld XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 Alltså e det bara jag eller har sasuke en anna personlighet för han verkar typ erkänna att naruto e bättre osv han blir inte lika arg eller eller vad man ska säga när naruto typ spöar sista bossen eller nåt liknande... Senm tycke rjag naruto sport special var bättre än filmen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg