Petus Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 har just fått reda på att naruto kommer till staterna nu så vi kan inte räkna med att se naruto på en snar framtid om vi inte har tur och hitter en olaglig subbare :( http://www.anime-source.com/banzai/modules.php?name=News&file=article&sid=1015 Om nån skulle hitta nån skicka gärna till mig då ;) jobbigt att hitta ny nu när a****s*** kommer ta ner BT länkarna :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Fortsatte FMA "underground-subbat" kommer bannemig Naruto fortsätta. Oroa er inte. Jag undrar om mupparna ens kommer våga issue a cease and desist med tanke på hur stor publik Naruto har... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 det är en viss skillnad mellan FMA och Naruto... FMA hade 5st avsnitt kvar att subba... Naruto vete gudarna hur många säkerligen 50-60st till minst.... om animen inte går så söligt som vissa tror att den gör för då snackar vi nog ca 100-150st till avsnitt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Jag har hört att de bara har licenserat de första två säsongerna, d.v.s. 01-60, eller så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Jag har hört att de bara har licenserat de första två säsongerna, d.v.s. 01-60, eller så... Låter Troligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Jag har hört att de bara har licenserat de första två säsongerna, d.v.s. 01-60, eller så... Nej de har alltihop. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 har nån hört nåt om att naruto animen ska läggas ner om ett tag typ 6 månader, för att dom tycker att animen börjar komma ifatt mangan. Nån annan som kan bekräfta om detta stämmer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet februari 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Jag vet inte om detta är sant men jag har också hört dessa så kallade "ryckten". Vet inte om detta är sant... Man hoppas ju att den kommer att fortsätta som den ska utan några uppbehåll! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 jo de tycker ja me äfter som de e en grym serie, men ja förstår om dom måste ta en paus eftersom animen kommer ifatt mangan. Men ja trode aldrig att de skulle gälla 6 månader, tycker de e för länge att hålla på en serie. (men de e ju om ryckterna stämmer). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 har nån hört nåt om att naruto animen ska läggas ner om ett tag typ 6 månader, för att dom tycker att animen börjar komma ifatt mangan. Nån annan som kan bekräfta om detta stämmer? Kanske det men sen kommer nog "Naruto Z" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 har nån hört nåt om att naruto animen ska läggas ner om ett tag typ 6 månader, för att dom tycker att animen börjar komma ifatt mangan. Nån annan som kan bekräfta om detta stämmer? Kanske det men sen kommer nog "Naruto Z" Det finns VÄLDIGT mycket sanning i det uttalandet med tanke på vad mangan håller på med just nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 har nån hört nåt om att naruto animen ska läggas ner om ett tag typ 6 månader, för att dom tycker att animen börjar komma ifatt mangan. Nån annan som kan bekräfta om detta stämmer? Kanske det men sen kommer nog "Naruto Z" Det finns VÄLDIGT mycket sanning i det uttalandet med tanke på vad mangan håller på med just nu... vad EXAKT håller mangan på med då? (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 mangan kör väl på som vanligt 1 chapter varanan vecka, men animen börjar väl komma ikapp så dom känner väl sig hotade att dom flesta kommer följa animen om den går om mangan. Men mangan bör ju alltid gå före animen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 har nån hört nåt om att naruto animen ska läggas ner om ett tag typ 6 månader, för att dom tycker att animen börjar komma ifatt mangan. Nån annan som kan bekräfta om detta stämmer? Kanske det men sen kommer nog "Naruto Z" Det finns VÄLDIGT mycket sanning i det uttalandet med tanke på vad mangan håller på med just nu... vad EXAKT håller mangan på med då? (?) Mad spoilz... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 DON'T READ IF YOU KNOW WHAT'S GOOD FOR YOUR UN-SPOILED SELF Tidshopp a la DBZ. 2½ år senare-style. Alla is liek teh biff. Gaara är kazekage, Neji jounin, Sakura inte helt värdelös, etc. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 DON'T READ IF YOU KNOW WHAT'S GOOD FOR YOUR UN-SPOILED SELF Tidshopp a la DBZ. 2½ år senare-style. Alla is liek teh biff. Gaara är kazekage, Neji jounin, Sakura inte helt värdelös, etc. jag vet vart mangan är och vad som händer.. Det finns VÄLDIGT mycket sanning i det uttalandet med tanke på vad mangan håller på med just nu... tycker inte mangan håller på med något speciellt konstigt.. fast iofs, du kanske skulle vilja sett naruto träna 2½ år istället för ett litet hopp. vill inte jag iaf :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Vad snackar du om nu? Jag snackar om Naruto Z. Det är ju solklart. o_@; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 jo, Naruto Z kallar vi det... SPOILER hjälpte visst inte att skriva i vitt nedan... men Läs inte om ni inte vill veta! Man vill bara se lite fight å sånt nu efter tidshoppet.... i mangan... Naruto kommer att äga... och som många skrivet så blir upphållet, om det blir nåt under Narutos trännings tid... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OSCAR Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Jag håller med.Jag tycker kvaliten har blivit mycket sämre men jag förstår inte riktigt varför den har blivit det.När jag var liten kollade jag jämt på Dragon Ball och då var det jätteläckra bilder men nu är det bara skit >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 ok, nu fattar jag vad ni menar med naruto z :D fatta inte förut riktigt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet februari 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Jag fattar inte vad som menas med Naruto Z :P Ärligt talat *Spoiler till er som inte sett till avsnitt 118* Vad dåligt asså. Narutos fight mot Kimimaru var nåt jag såg fram emot men det enda man ser? Kimimaru går hit och dit slicar lite bunshins och en efter en försvinner! Ärligt talat, kunde det inte varit lite mera "coolt"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 du måste ha läst minst till chapter 245 eller 246 i Naruto mangan för att förstå det... och veta att det är troligt att just där emellan blir ett uppehåll om det blir något sådant... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Uppehåll vet jag inte... Men de kommer nog köra "fillers" till de storknar. Det är egentligen det enda stället de har kvar att faktiskt lägga lite distans mellan animén och mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimono Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 jo, jag håller med. i början kanske de gick lite segt, men de blev bättre. men nu så börjar de bli lite segt igen. händer inte lika mycket (tycker jag) . men jag tror att den blir bättre senare. ___________________________ kimono Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 håller med, de drar ut på strider och sånt mycket mer nu. Ja som när Kimmiaro kommer dom drar ju ut scenen med Naruto och honnom helt i onödan.. Det börjar bli lite utraget som DBZ animen :S inte bra därför föredrar ja mangan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg