althalus26 Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Undrar bara om det är någon/några här som har sett anime serien Wild Arms. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Såg eps 01 för ett tag sedan, den verkade inte helt fel så jag tänker fortsätta på den sen någongång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Jag har sett ungefär halva, och dittils var den riktigt bra. Men jag är inte säker åt vilket håll dom försökte gå med den. Ena sekunden är den en gullig action anime, i nästa en seriös drama anime. Påminner om Trigun på det sättet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 spelet var bra, serien gillar jag inte alls... känns liksom helt annorlunda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Typ Pokémon då.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Jag tycker spelen är ganska tråkiga och långsamma. Och då gillar jag ändå turbaserade RPG... Men serien står sig själv, helt olikt Pokemon :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
everski Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Jag tycker spelen är ganska tråkiga och långsamma. Och då gillar jag ändå turbaserade RPG...Men serien står sig själv, helt olikt Pokemon :) Va? Wild Arms 3 var ju hur kul som helst och vad jag hört så ska de tidigare vara ännu bättre.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Va? Wild Arms 3 var ju hur kul som helst och vad jag hört så ska de tidigare vara ännu bättre.. Är inte det bra? :S Att du gillar det menar jag :D Snygg spelkonst (game art) dock, anime i spel är alltid uppskattat :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tesked Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Jag tycker spelen är ganska tråkiga och långsamma. Och då gillar jag ändå turbaserade RPG...Men serien står sig själv, helt olikt Pokemon :) Va? Wild Arms 3 var ju hur kul som helst och vad jag hört så ska de tidigare vara ännu bättre.. :shock: wild arms 3 tyckte jag var det dåligaste i serien. 1an är helt klart enligt mig det bästa i serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Måste säga att tv-spelet är bättre (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg