Ikari_kun Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Det har öppnat en ny japan-relaterad butik i Sverige nu, www.japanstore.se De har allt från galna prylar till soundtrack och massa coola kläder och mangor. Äntligen går mina otaku-drömmar i uppfyllelse!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Guld...blev väldigt sugen på hellsing-pentagram t-shirten Men är det bara netshop måntro... EDIT: Japp, det var det T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Coolers! Väntar på när actionfigurerna kommer :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Alltid trevligt med svenska butiker (billigare frakt :)), priserna var ok också, dock ganska klent utbud. Nätbutiker är väll trevliga? Handla hemmifrån, billigare än "riktiga" butiker, går att jämföra och handla där det är billigast fort osv. De enda nackdelarna är väll att man inte riktigt kan känna på prylarna (kan vara svårt att se om det är bootleg eller inte exempelvis), att det kommer lite fraktavgift, och att på saker med garanti eller liknande är det lättare att pressa din lokale hanldare öga mot öga än via mail, annars är nätbutiker väldigt trevliga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Trevligt initativ, fast bristen på produkter som inte är så vanliga att sälja i Sverige (Originalmanga t.ex.) gör att jag får intrycket av att detta bara är en butik i mängden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ikari_kun Skrivet januari 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 De lär ju ta in fler saker lite senare, verkar som att de är ganska så nystartade. Jag köpte NERV-väskan för att den är Jävligt cool och för att stödja deras verksamhet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 jag gillar butiken i sig... men den bjuder inte på några större nyheter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 hmm...kanske kan vara något...får kolla in den efter jobbet.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 Väskan vore häftig att ha, hah :) Men dom borde skaffa in mer som ni andra säger.. EDIT: Fräsch sida också heh.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 har beställt där ifrån. och änså länge har det inte vart problem. beställde i onsdags kväll, typ kl tolv elle nåt. och jag hämntade ut det i dag, och jag hade tillochmed fått en sån där lapp som det tar en dag att få. så tummen upp. (som sagt änså länge) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 ser lovande ut faktiskt. sån här måste man ju nästan köpa fast än så länge fanns det inte någon speciell manga/anime som jag vill köpa därifrån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 yea... någon som vet några fler butiker som har länkar så skriv gärna upp dom :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Klart du ska köpa en sån där tröja Petus. Det får bli den ultimata symbolen för vår kärlek. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 kanske skippar tröjjan iallafall av säkerhetsskäl Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 hehe... Den verkar bra. Kanske köper något där(när jag har pengar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Tråkigt att det inte fanns så mycket saker... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacka Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Helt ok sida, trevligt med fler som delar detta intresse med anime/manga =) Jag är delägare i www.warfist.com (tokig i anime/manga) Han har många bollar i luften just nu och det kommer bli ett enormt utbud av produkter inom anime/manga Men som sagt roligt med fler som hjälper till att försöka få sveriges befolkning att förstå att anime/manga är något som man måste ha en bit av! Vi kommer öppna vår andra fysiska butik den 1 april i Norrtälje, om någon är intresserad. Vänligen Ronnie Wiklund Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Fel ställe att posta kanske? >.< Verkar som om du kanske borde göra en egen tråd åt det dära Hacka :X Men det var rigtigt fränt med grejer dära även om det som sagt inte är så stort utbud på saker =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Varför finns d inga nude-figurer? ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ikari_kun Skrivet april 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 Har ni sett att de har Final Fantasy Advent Children-figurer nu? Lätt att man bokar en Sephiroth! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet april 18, 2005 Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 Helt ok sida, trevligt med fler som delar detta intresse med anime/manga =) Jag är delägare i www.warfist.com (tokig i anime/manga)"Warfist"? Var det inte den nissen som sålde anime i form av hong kong-bootleg på sin hemsida förut och hävdade sin självklara rätt att göra det? Nej tack... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 Helt ok sida, trevligt med fler som delar detta intresse med anime/manga =) Jag är delägare i www.warfist.com (tokig i anime/manga)"Warfist"? Var det inte den nissen som sålde anime i form av hong kong-bootleg på sin hemsida förut och hävdade sin självklara rätt att göra det? Nej tack... Nej Det var Elwin som hävdade att han sålde bootleg men Elwin hade fel och erkände det här: http://www.zmanga.se/forum/viewtopic.php?t=2849 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet maj 3, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 Helt ok sida, trevligt med fler som delar detta intresse med anime/manga =) Jag är delägare i www.warfist.com (tokig i anime/manga)"Warfist"? Var det inte den nissen som sålde anime i form av hong kong-bootleg på sin hemsida förut och hävdade sin självklara rätt att göra det? Nej tack... Nej Det var Elwin som hävdade att han sålde bootleg men Elwin hade fel och erkände det här: http://www.zmanga.se/forum/viewtopic.php?t=2849 När jag kikade in på Warfists sida förut såg jag att han sålde ett antal boxar och alla såg inte lika lagliga ut som den där vad jag minns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuu Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Har verkligen INGEN Animégrej... Eller bara en nyckelring som jag vunnit (Naruto, Itachi) Och en som jag köpt.. ((F)Gullmetal Alchemist).. Man vill ju ha Menchi *.* Fast www.fantasybutiken.com slår ju nästan allt. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aqullion Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Jag har Vincent Valentine från VIIAC, then är såå fin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg