Snake-servant Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Målade av en bild som nån hade måat och det blev såhär: http://img.photobucket.com/albums/v230/ ... namnls.bmp Skulle vara trevligt med kritik! EDIT: här är orginalet! http://www.paintpixel.com/narsa.jpg Förresten kommer bilden se helt ful ut på grund av mina händre jag tuschade , dom blev helt galna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Snyggt! Kritik, okej få se nu...: För det första ser det ut som Naruto bara har tre fingrar på handen där bakom ryggen. För det andra har han ganska långt mellanrum mellan benen. För det tredje är detta bara en skiss, och jag längtar tills akvarell-färgläggningen är klar! KEEP UP THE WONDERBAR WORK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Snyggt!Kritik, okej få se nu...: För det första ser det ut som Naruto bara har tre fingrar på handen där bakom ryggen. För det andra har han ganska långt mellanrum mellan benen. För det tredje är detta bara en skiss, och jag längtar tills akvarell-färgläggningen är klar! KEEP UP THE WONDERBAR WORK! håller med , men varför akvarell ? ^^ varför inte PSP ? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Vi har inget färgläggningsprog Sepemulle! Men om vi haft det, så lätt att han skulle gjort det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 bilden ser väl sådär bra ut, men eftersom du bara målat av är det ju svårt att se ifall det är orginalet som är dåligt eller din avmålning. och förövrigt ganska dumt att visa något man målat av utan att ha med orginalet, då det ju handlar om att vara så likt det som möjligt i detta fallet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Ja, den var faktist snygg! Men jag måste säga att jag tycker sasuke var "mycket" bättre än Naruto. Träning ger färdighet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake-servant Skrivet januari 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 håller faktiskt med dig kenshin men sasuke var lättare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 du lackar folds, och dom du har ser fel ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Ser ut som Barbapappa,Han ser typ ut som dina bilder :/ ne taskigt men du får väl öva mer rita v o läs totorials på nätet.Annars är du på god väg ;) Lycka Till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg