Puhiceus Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Är det någon mer än jag som är skit irriterad på att Tokyopop har fastnat med att skicka ut fler kopior av "Girl got Game" nr 4. Jag menar 1-3 och 5-7 finns utan nu men nr 4 verkar ha försvunit! Man blir jävlig pist när man väntat i ett antal månader redan! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roos Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Men den finns ju hos Adlibris.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Var ligger det, jag pratar om stockholm? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Nej, det är en postorderfirma. www.adlibris.se Eftersom de inte har en fysisk affär är priserna väldigt förmånliga. Jag handlar ofta därifrån. Fraktpriset är alltig 19:- oavsett hur mycket du beställer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Girl got game = POWER ? Eller är jag ute och cyklar ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Girl got game = POWER ?Eller är jag ute och cyklar ? stämmer bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Girl got game = POWER ?Eller är jag ute och cyklar ? Ja, det är samma titel. Den heter Power i Japanland och Sverige men jänkarna döpte den till "Girl got game" av någon anledning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Förmodligen den vanliga anledningen: Total brist på respekt för titlar: "Aha! Den här serien som är jättekänd kallas på Internet för sin förkortade japanska titel! Då kör vi på det! Spela roll vad den heter!" "Aha! Den här serien är helt okänd! Då skriver vi dit lite vad vi vill! Spela roll vad den heter!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Tack ska ni ha, nu kanske jag äntligen kan få läsa de andra 3 delarna också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Du kan även kolla bokus.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg