capadde Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Som man sett i många animéer så är det vanligt hos ungdomar att avgöra saker med sten, sax, påse. En mot en är ju även vanligt här hos oss, men hur fungerar det egentligen när de gör det flera stycken samtidigt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Om alla tre alternativ dyker upp blir det oavgjort. Man spelar ända tills det bland samtliga deltagande bara finns två av de tre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet januari 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Ah, jag tror jag fattar. Ganska simpelt, men ändå. Tackar. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Ah, jag tror jag fattar. Ganska simpelt, men ändå. Tackar. :D Håller med, simpelt. Men det är ganska väntat att det skulle vara så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 10, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 Brukar de inte även ha en "följd" på det, att vinnaren ska säga "titta dit!" och peka åt et håll samtidigt som förloraren samtidigt ska titta åt ett håll. Tittar förloraren åt samma håll som vinnaren så "vinner vinnaren", men annars blir det oavgjort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2005 Hmmm..? Det har jag sett en gång, i Neon genesis evangelion-animen! ^^ "Jankenpon! Jankenpon! Aikodesho! Jankenpon! Atjimuitehoi! Aikodesho!" :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Brrr, detta påminner mig om Bcmanga så kallade spel. Jan-Ken-pon heter det, det suger man ska bara välja så kör man mot en dator, fyfan, det suger as. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Jan-Ken-pon heter det, det suger man ska bara välja så kör man moten dator, fyfan, det suger as. Var glad att du inte kör mot en robot - den vinner jämt och visar dessutom sin gest snabbare än du själv hinner göra din. MYCKET frusterande! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Jan-Ken-pon heter det, det suger man ska bara välja så kör man moten dator, fyfan, det suger as. Var glad att du inte kör mot en robot - den vinner jämt och visar dessutom sin gest snabbare än du själv hinner göra din. MYCKET frusterande! Det låta svårich b8q-saan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Jan-Ken-pon heter det, det suger man ska bara välja så kör man moten dator, fyfan, det suger as. Var glad att du inte kör mot en robot - den vinner jämt och visar dessutom sin gest snabbare än du själv hinner göra din. MYCKET frusterande! Det låta svårich b8q-saan! Jag har inte mött den själv, bara sett en videosekvens med den. Och en med en baseball-slående robot som alltid träffar bollen. Typiskt japaner att bygga såna robotar... B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg