phreak Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 Kimaru 決まる (きまる) - Bestämt. Unten - Köra (Bil) / Driving EDIT: Nej, jag ska skriva på Ru, vad dum jag är... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Sen får ett ord inte sluta med ん heller :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Sen får ett ord inte sluta med ん heller :P Det är iofs väldigt sant, men jag kunde sagt många andra intressanta (ointressanta) saker på U, men eftersom det var Ru, så spelar det ingen roll att jag gjorde ett dubbelfel... säger vi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seraph Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Kan jag få tillägga att man inte bör lära ut Romaji överhuvudtaget? Skapar bara problem i slutändan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg