Håkan Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Här är en preview på en serie som jag jobbar med nu, det är förvisso bara skisser men man får se vad som kan tänkas komma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Kan du inte göra en serie som tar död på lena ph i stället? Mycket trevligare! ;) Kan inte hjälpa att det är det första jag tänker på när jag hör det ordet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joltkun Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 fet stil du har :3 vad ska denna potentiella serie handla om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Förhoppningsvis ska den hansla om hur man på snabbaste sätt tar kål på lena ph! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Ser ut att bli en actionladdad serie det där. Nu så måste du ju bara ha med ett extrakapitel där Lena Ph dör :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2005 Kul att du ska göra en serie Håkan! Ja, ett extrakapitel som heter Lena Ph's död skulle sitta fint ja.Just nu har jag iaf kommit på vad min serie ska handla om!När kommer de första sidorna upp? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 Lena Ph tycks inte vara omtyckt..stackarn.Men vem bryr sig?Jag tycker inte heller om henne ;) Ge oss storyn,Håkan!Du har en jäkligt intressant stil må jag säga,och jag tycker om den ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg