Izzy Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Och snälla, säg inte att det påminner om ebbas bilder, får det påminner MIG om att jag inte kan måla... Att jag aldrig kan hitta en egen stil!!! >:) http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=305786 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Säger bara att jag gillar den färglaggd. Jätte fint :D Älskar grönt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 men den är väldigt... ebbig! men det behöver du inte känna dig dårlig för har hänt mig en massa ggr att mina bilder påmints om andras stilar utan att det var meningen! det som får den att se ut som ebbas är inte själva stilen utan kläderna imo! den är väldigt snygg färglaggd! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Mycket bra färglaggt.....f*n, måste lära mig det där snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Vad kan jag säga utom att den är jääligt snyggt färglagt. Väldigt mycket bättre än vad jag kan åstadkomma. En fråga bara, använder du mus eller rit-bräda? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Mus, och photoshop 5.5... Den versionen är gammal, och den senaste är så låångt mycket bättre. Men jag har för det första inte råd att köpa, och för det andra så vill jag inte ladda ner det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 den är riktigt najsig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Tack :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 underbar färgläggning^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Tackar så mycket min sköna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Perfekt färgläggning då mina favorit färger är svart och grön ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg