PsychoCaptain Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Riktigt bra Zaffe! Du är humorkungen Fyrarutors-formatet verkar passa dig perfekt, men det vore kul med lite längre "söndagssidor" ibland. Kanske i färg...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 hehe, bra serie, rolig humor. =)väntar på mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 haha, äg serie :D GAh :O FORTSÄTTNING :Q gorgel ~~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Bra att så många gillar den, men ni får nog vänja av er med att den kommer att uppdatera så regelbundet som den gjorde det 2 första dagarna! åtminstone tills jag får bredband hem, skall dock försöka klämma in åtminstone 1 stripp i veckan tills dess! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Kul att du börjat med din serie zaffe. Det ska bli riktigt kul när serien kommer igång ordentligt. Vet ju lite (skitmycket!!!) vad den handlar om (säger inget)!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 muuuu!!! fint brazaffe!!! ja vet oxå massor!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 Säg mig, när kommer sida 5 upp? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 kan bara säja, snarast möjligast! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 segungE!!!! upp med mer sidor nu!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 är klar till ca 30% av nya sidan, men jag tror jag skall prioritera "fortsätt serien" först Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 haha så sköna :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 är klar till ca 30% av nya sidan, men jag tror jag skall prioritera "fortsätt serien" först He he. Det är rätta takter ;) Men jag ser fram emot fortsättningen på Stoned också! Den är lysande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Fy fan snyggt! Går du manga kurs? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 är klar till ca 30% av nya sidan, men jag tror jag skall prioritera "fortsätt serien" först He he. Det är rätta takter ;) Men jag ser fram emot fortsättningen på Stoned också! Den är lysande. mm men det bidde inte så iaf XP Fy fan snyggt! Går du manga kurs? ne, självlärd med vissa bökers hjälp dådå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Har du lagt ner serien eller? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 ahahahha asså fniss... läste namnet på mangan och kunde inte hålla mig, ärligt... Stoned heter mangan va? Här är en passande karaktär iaf (Vanessa på SA som ritat): http://img171.exs.cx/img171/4605/tcctan6nq.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 ahahahha asså fniss... läste namnet på mangan och kunde inte hålla mig, ärligt... Stoned heter mangan va? Här är en passande karaktär iaf (Vanessa på SA som ritat): http://img171.exs.cx/img171/4605/tcctan6nq.jpg Jasså! men dom är inte junkies, du kommer fatta varför serien heter "stoned" lite längre fram i storyn (ja den har typ en story) Har du lagt ner serien eller? så fan heller, bara haft lite problem med tid och uppkopling på sistone! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Har du lagt ner serien eller? så fan heller, bara haft lite problem med tid och uppkopling på sistone! JIPPI, längtar till nästa del :) :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Zaffe: den är grym, men jag anser att du borde lägga mer tid på detaljer. i annat fall är den assoft, jga skrattade rätt gott åt slapsticken, manus verkar du vara kung på också. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg