grunt Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Jag visste väl att någon skulle förstå, men på en punkt har du fel (tror jag). Du trodde visst inte att den skulle bli känd utanför japan. Klart den blir det, det finns tatu fans överallt ju och alla kommer ju helt klart ha ett intresse för en sådan anime. Sedan är det ju inte helt otänkbart att animen lanseras i samband med en ny skiva eller så. Och så får man inte glömma ryssland! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Visst kanske hade jag lite fel, det märker vi ju.. Även om det finns fans utanför Japan så behöver inte dom gilla anime/manga heller.. Troligtvis om det slår igenom så kommer Tatu antagligen ha med animen i någon musikvideo.. :) Jag skulle iofs uppskatta den om den var på ryska :P Lite udda :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Även om de inte gillar anime/manga kommer ju fortfarande bara namnet tatu att locka.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Jag tycker den verkar ganska grym.. fast det blir ju så klart lite komplikationer kanske.. Fast det ska bli kul att se hur det blir när det är klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg