tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Ja det ser ut som om ryktet om att japanerna är perversa stämmer, riktigt nu (!) Och så klart ska dom göra en anime serie om (Skandal duon) Tatu >:) Och jag undrar vad ni tycker om detta :| (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 jaså, jag har läst att de la ner den. Ryssarna och Jappsarna kom inte överens. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Tetsuo har du någon källa för ditt påstående? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Ne man ja kan bekräfta hans påstående :D T.A.T.U. - Paragate Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Hehe :) Trodde dock de hade lagt ner projektet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 nä nä det har dom ej (såg en trailer oss en vän . men han sa ej vad sidan hette) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 nä nä det har dom ej (såg en trailer oss en vän . men han sa ej vad sidan hette) kan du försöka få tag på sidan? man vill ju se om det blir bra eller inte :P PS. japaner tänder på skolflickor, finns många exempel DS. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Jag gillar inte Tatus musik, eller deras bitchiga stil. Men animen ser ut att kunna bli som Witch Hunter Robin i designen. Och pratar dom på ryska blir det ju astufft. Enda förbehållet jag har är att dom inte sjunger, jag gillar inte Disney... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 hoppas det blir skandal för ja gillar inte tatu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 deras första låt var iaf bra, är det ingen som tycker om den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 PS. japaner tänder på skolflickor, finns många exempel DS. Det är det väl inte bara japaner som gör? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tesked Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 ..tror det blir en sån där animeserie som jag ogillar, som ranma, love hina eller sailer moon. förövrigt ogillar jag nästan alla anime serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wakamusha Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 vart finns trailern (?) XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 är du säker att det är rätt trailer du såg, den verkar inte finnas att ladda hem någonstans. Den borde först släppas på hemsidan. Och enligt hemsidan blir det en film på 100 min! http://www.tatu-paragate.jp/en/news/index.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Kommer dom pussas i regn.....ehhh...jag menar, kommer.....fan...svårt o tänka på annat just nu, låt mig komma tebax om ett tag när jag sett klart på CNN för att se om jag kan komma med en bättre post >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 han bor i danmark så jag vet inte, jag tror inte dom har samma net verk (?) men sidan hete nåt med !"#¤ (liknade , mycket svår text) (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pudrad^fjolla Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 ;) hahaha fy fan va lol att dom ska göra en serie om Tatu! Hur fan kommer man på tanken ens? Det enda Tatu är bra på är att vara omtalade i tv! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 Var inte tatu gigantiska i japan? Bah, animen ska tydligen vara ngt noir liknande så det kommer förmodligen gå att se på. Frågan är snarare är det bra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 Animen kanske blir jättebra? Vem vet? Tyckte i alla fall att de såg tatu så tuffa ut som animekaraktärerna när de visades i manga mania... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 *hoppas att jag drömmer* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 Verkar ju störtlöjligt.. herregud.. visserligen var det fräckt ritat och så.. men.. det känns inte som om det skulle bli något jätte bra direkt :P P.S. Har dom verkligen så stora bröst? eller är det som vanligt att japanerna överdriver? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Öhh.. Gaara.. Vad var det för fråga igentligen... Men jag tror dom överdriver litet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Hihi ville bara veta om dom överdriver som dom brukar :P Visst jag kan hålla med dig om att det inte var en jätte bra fråga :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Hmm, om man tänker efter kanske en tatu anime inte blir så dumt... Två lesbiska tjejer som får kämpa för sin kärlek i ett kallt och hårt ryssland och blir... STJÄRNOR!!! Det kan funka... Speciellt om man slänger in lite lija 4 ever prytlar så som snuskiga gubbar (som tatu tjejerna kan stycka!) och dylikt. Det skulle ju ochså kunna bli en intressant spegling på hur stjärnelivet påverkar deras förhållande. Kanske utholkas det och bli komersiellt? Det kan bli bra det här alltså! Kanske..... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Stycka snuskiga gubbar, YucK! Grovt... :D Men vi får se, det kan ju faktiskt bli bättre än vad man tror, men jag skulle bli förvånad om den slog igenom någon annanstans än i Japan.. Men, ingenting e omöjligt! (Nästan) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg