Skatan Milla Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Något jag ritade igår kväll, tycker det blev likt faktiskt :D Och bar aför att förtydliga, det är inte min karaktär, det är Chiyo från serien Azumanga-Daioh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 vet inte vem det är men fin ändå! dock är ögonen för tätt ihoppsatta för min smak! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Oj, jag märkte inte det, vilken blunder TT_TT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Är väl inget fel på ögonen, ska vi snacka konstiga ögon så ska vi snacka Megatokyo, ögonen sitter ju vid tinningarna ;) Iaf minns jag det som det.. Väldans söt bild :D Gillra vingarna, de var väldans söta ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Skoj att du gillade den :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Jag måste hålla med SkuttyWan om att vingarna är as sköna ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg