GinGirl Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Ja, så bra är jag på att hitta på namn till trådar XD Jag har laggt upp en bild på deviantart, den är gjord i paint och föreställer en hund. Var inte för hård med kritik är ni snälla... Skriva gärna någonting i deviantart också, om du är medlem förståss! http://www.deviantart.com/view/14315761/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Jag är ledsen, men jag kan inte komma på något bra med den bilden... Du borde inte rita i paint, det är svårt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus_com Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Är mycket inne på samma spår som Cainz här. Håller tilbaka lite spontana tankar. Försök lägga ner mer tid, och snälla, posta inte sånahär saker... :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Jag vet, det är svårt att rita i paint, men när jag scanar in bilder så står det ätt det inte är tillräckligt minne eller nåt sånt XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Ingen höjdar bild men du ritar snyggare i paint än vad jag gör :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg