pudrad^fjolla Skrivet april 26, 2004 Anmäl Share Skrivet april 26, 2004 >:D j ja hörrni ni nu ska vi se..... grymmaste man måste ju nästan bli onizuka sensei (GTO) eller Takamura kun (Hajime no Ippo). Grymmaste kvinna måste bli Kanzaki (GTO) eller Chloé (Noir) Dom är för häftiga. grymmaste mecca??? Har inte så stor koll på vilka som finns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bao Skrivet april 26, 2004 Anmäl Share Skrivet april 26, 2004 Den här: http://animegifs.free.fr/anime/tenchimu ... nchi12.gif Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Den här: http://animegifs.free.fr/anime/tenchimu ... nchi12.gif haha, skän bild det var. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solhall Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Man: Ingen är ballare än Gatsu (Berserk) Kvinna: hmm.. Chi?.. *harkel* Mech: vet ej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Man: Ingen är ballare än Gatsu (Berserk) Kvinna: hmm.. Chi?.. *harkel* Mech: vet ej. Nej Gatsu är inge cool, bara feta muskler, lite övermycket tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 Man: 1. Himura Kenshin(Rurouni Kenshin) 2. Samurai Deeper Kyo/Kyoshiro(Samurai Deeper Kyo) 3. Jiraiya(Naruto) Kvinna: 1. Misato(Neon Genesis Evangelion) 2. Jo från den nya serien Bakuretsu Tenshi 3. Renge från Airmaster(Serien suger pung men Renge är coolast,, POWAAA!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 hmm.. boogiepop i boogiepop phantom är rätt rå.. sen har vi ju Hellsing snubben och Saitou i Rurouni Kenshin. Med "hellsing snubben" menar du Alucard hoppas jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 Man: Ingen är ballare än Gatsu (Berserk) Kvinna: hmm.. Chi?.. *harkel* Mech: vet ej. Nej Gatsu är inge cool, bara feta muskler, lite övermycket tycker jag. Kan verkligen inte hålla med. Han är riktigt tung. Hans karaktär utvecklas på ett så perfekt sätt, att den serien... Ja det finns inte ord. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Man: Ingen är ballare än Gatsu (Berserk) Kvinna: hmm.. Chi?.. *harkel* Mech: vet ej. Nej Gatsu är inge cool, bara feta muskler, lite övermycket tycker jag. Kan verkligen inte hålla med. Han är riktigt tung. Hans karaktär utvecklas på ett så perfekt sätt, att den serien... Ja det finns inte ord. ;) Jo senare in i serien men jag menar i början, lite överhasstat sagt kanske men han "funkar" väl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Man: Ingen är ballare än Gatsu (Berserk) Kvinna: hmm.. Chi?.. *harkel* Mech: vet ej. Nej Gatsu är inge cool, bara feta muskler, lite övermycket tycker jag. gatsu har en väldigt häftig syn på omvärlden. "if you're always worried about the ants beneath you, you won't be able to walk" - Gatsu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Haha, den gillar jag! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 Man: Ingen är ballare än Gatsu (Berserk) Kvinna: hmm.. Chi?.. *harkel* Mech: vet ej. Nej Gatsu är inge cool, bara feta muskler, lite övermycket tycker jag. gatsu har en väldigt häftig syn på omvärlden. "if you're always worried about the ants beneath you, you won't be able to walk" - Gatsu Jo visst så kan man se det fast det beror på vad man ser på det sättet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 Finns ju en del att välja bland.... Men dessa är de just nu 2 bästa! 1. Spike Spiegel är ju en klar soft kille men skönaste attityd och stil. 2. Kaneda från Akira, orädd och righteous mm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nonemo Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 *Ahem* Såklart, den i mina ögon skönaste animepojken måste ju bara bli Cobra. Jag är en traditionalist. På flicksidan så regerar Excel storslaget. Och vad skulle mech-genren vara om det inte vore för Balatack?! =P Peace... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Såklart, den i mina ögon skönaste animepojken måste ju bara bli Cobra. Jag är en traditionalist./quote] just det om man missar en klassiker som Cobra som jag har gjort måste man sova ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirusEt Skrivet maj 8, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2004 yo! Akutsu Jin från Prince Of Tennis knäcker alla! B) Han har en Evil >:D sida och även en caring one :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Grymmaste? Grym som i ond, elak och allmänt taskig. 1. Sohma Akito från Fruits Basket Grym som i häftig, cool och allmänt skön. 1. Shiro Lhadatt från Wings of Honneamise 2. Spike Spiegel från Cowboy Bebop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Guts/Guttsu/Gutts/osv från Berserk (i DVDn stavar de Guts) tycker jag nog är den "grymmaste" >:D , men den "coolaste" är ju SJÄLVKLART Spike Spiegel från Cowboy Bebop! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RurouniMajin Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Gahhhh... what to choose.... what to choose Takamura [Hajime no Ippo] vs. Jiraya [Naruto] *Drar frustrerande i sitt hår (ferdinand-style)* *Gråter en skvätt* *Fortsätter dra i håret* Detta får inte... bägge är fan såååå j'la sköna, it's a draw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Det finns ingen som slår Char Aznable "den röda kometen" i coolhet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Kille/Man: Sagara sosuke, Uchia Sasuke Tjej/Kvinna: Caska (berserk), Excel. det var väl dom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Man: Gatsu (Berserk och Nara Shikamaru (Naruto) Kvinna: Alita/Gally (Gunnm/Battle Angel Alita) Mech: Buster (Gundam Seed), Firearms (Gundam Wing) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omni Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Vem kan väl vara tuffare än Dr. Jackal från Getbackers ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
althalus26 Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Kille: Mido Ban i getbackers när han är förbannad. Tjej: Ryoko i Tenchi Muyo OVA Ryo Ohki. Mecha: Super vandread i Vandread 2nd stage. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Mohaha Eikichi Onizuka, 22 years old,Bachelor. Yorushku!*pekar fingret* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg