SajberJohan Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Bah självklart Onizuka från GTO, bästa kvinna vet jag inte och bästa mech: 01 eller 00 i Evangelion Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Kille: hm...Naruto/Kakashi och Vash the Stampede Tjej: Då blir det lätt Naru Narusegawa från Love Hina! Men jag gillar också Mitsune aka Kitsune från Love Hina Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinn Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Vash the Stampede(Trigun), Takamura(Hajime no Ippo), Dosu(Naruto), Faye Valentine(CB), Mireille(Noir). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Man: Kochatani Hiroshi, vår lilla chihuahua från GTO :P Kvinna: hmm... Kanzaki Urumi! GTO där med :sleep: Inse, dom har ett bra persongalleri! =) Mech: Pyro-kun i Vandread:D Om han räknas nu det vill säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Man: Gau Ban - Black Howling (Shadow Skill) Kvinna: Mai Shiranui (Fatal Fury/King of Fighters) Mech: Shin Getter Black (Shin Getter Robo) Det var inte lätt, det finns ju så många bra karaktärer... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haku Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Man(pojke): Haku (såklart) Kvinna(flicka):Chihiro Mech:hmm.........vet ej?!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Man(pojke): Haku (såklart) Kvinna(flicka):Chihiro Mech:hmm.........vet ej?!? Usch, haku, finns ingen med mindre personlighet :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Jag har inte sett jättemycket anime, men jag vet vilka som jag tycker är tuffast: Man: Ett svårt val, antingen Himura Kenshin eller Sagara Sanosuke Kvinna/tjej: Chihiro (spirited away) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 man: kenshin tjej: ingen aning... men va fan heter hon den där androiden.. aja kommer inte ihåg... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Man : Uchiha Itachi Kvinna : Mitarashi Anko Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnet Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Om någon är så pass intreserad. här är mina röster. Pojk: Ekchi; GTO Flicka: Motoko; Love Hina Meccha: Meccha Tama; Love Hina ha D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Kom just på. Hajime Saito i Rurouni Kenshin och i Peace Maker Kurogane är rätt så häftig. Och när det käller kvinnor så är jag fortfarande nollställd. Epyon i Gundam är rätt så häftig.. Eller var det i FMA??? Minns inte... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 man/kille: Sasuke(Naruto) Naruto,Sasukes o Sakuras grupp ledare(har glömt namnet nu). kvinna:hmm kommer inte på nåm just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 man/kille: Sasuke(Naruto) Naruto,Sasukes o Sakuras grupp ledare(har glömt namnet nu). kvinna:hmm kommer inte på nåm just nu. Hatake Kakashi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benisakura Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 ANIME: Man: Yurimaru (Ninja Scroll), Ashram (Record of Lodoss war) MANGA: MAN: Higa (Blade of the immortal), Kuroi Sabato (Blade of the Immortal), Sumino Kenei (Blade of the Immortal), Gi´ichi (BoTI), Kawakami Araya (BoTI), De tre bröderna Hidari (Lone wolf and cub) Kvinna: Makie Otono-Tachibana (Blade of the Immortal) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 grymmaste karaktärerna är: kille: Griffith (berserk) Tjej: asuka (evangelion) Mecha: unit 02 (evangelion) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
p0Lter Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Man : Svårt som fan.. men Takamura från Hajime no Ippo, Rock Lee från Naruto, Shikamaru från Naruto och Heero från Gundam Wing är jävligt sköna! :D Kvinna : Också mycket svårt ^^ Rizel kanske ;D från Rizelmine Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JIN Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Man: Hanabishi Recca Tjej: tösa i Vandread som skriker uchuchisan (alien, vettif*n hur det stavas) Mecha: hmmm vet inte ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cain Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Hmm, får väl se till att bidra lite själv.. Män: Legato Bluesummers (Trigun) Vicious (Cowboy Bebop) Kvinnor: Belldandy (Ah! My Godess) Ryoko (Tenchi Muyo) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Legato Bluesummers (Trigun) Vicious (Cowboy Bebop) Are you evil? >:D Är det inte roligare med snällare karaktärer? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cain Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Evil? Nej.. de är bara väldigt bra utformade karaktärer jag fattat tycke för, även om det inte alltid går så värst bra för ondingar att regera. Även onda karaktärer är roliga, som Bluesummer's matvanor >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Förresten, det svenska ordet för "character" är "karaktär" :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 WAAH :D Jag glömde en grabb bland alla ^^ Akabane Kurodo *Pekar på Avatar* ^^ :D:D Han är tung :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miiru Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 hmm.. boogiepop i boogiepop phantom är rätt rå.. sen har vi ju Hellsing snubben och Saitou i Rurouni Kenshin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 eh.. soujiro krossar de flesta ;) ska vi se, kvinlig humm.. aurora Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg