Doddis Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Va var det skräpptet du posta Tecno? Fattar nu varför jag gav upp det ._.'' Men men tycker fofarande Trance aeger ^^ Drum´n bass är rätt nijs det med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Lyssar på The Pillows Going Underground Yoko Kanno Ayumi Hamasaki Samtliga är Japanska Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Va var det skräpptet du posta Tecno? Fattar nu varför jag gav upp det ._.''Men men tycker fofarande Trance aeger ^^ Drum´n bass är rätt nijs det med Du behöver en musiklektion. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Vet det lika bra jag ger upp >.< kan nån berräta vad det är för skillnad på allt det hära inom Electronic är ni snälla :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Får dra till en liten lista då.. Annan musik: RJD2 Neurosis R.E.M David Sandström INC Lost Patrol Refused Nirvana Tenacious D mfl.. Äntligen någon som lyssnar på Nirvana! Det är säkert fler på anime.se som lyssnar på Nirvana, men det är ju inte ett av dom vanligaste banden som folk hör, eftersom dom flesta lyssnar på musik från MTV eller ZTV. Iallafall, jag gillar punk också. Mest kängpunk, så som TJM, Skitsystem osv. Inte Green Day eller Good Charlotte, dom kan man inte kalla punkband. Det e bara massa trams, enligt min mening. Men men... alla kan vel inte tycka likadant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Avantasia Iced Earth En del Halloween Venom Iron Maiden Sonata Arctica Scentenced De som har sett/träffat mig bli alltid förvånade över att jag lyssnar på det, de tror att jag lyssnar på...radiopop. Bläbb! Så tro inte att jag är någon "wannabemetal" person. Jag tycker faktiskt att det är bra. Och om ni får för er att tro att jag faktiskt bara förnekar att jag är det bara för att rentvå mig själv, så tror ni ännu mera fel... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamesennin Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Kul att det finns folk som inte bara lyssnar på NRJ o Bandit >:( Själv lyssnar jag på väldigt mycket, men oftast nån form av rock. Favoriterna är: Red Hot Chili Peppers The Mars Volta Nirvana The Pillows mm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Jag lysnar på så mycket olikt skit så det inte är sant... Just nu är det mycket industrial breakbeat och tek-punk dock. Kanske får göra en lista av band när jag orkar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elaktomte Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 jag lyssnar på: Blacksabbath Ozzy nightwish evanescence within temptation led zeppelin Dio finns det nån mer bra metal? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Jag lyssnar på mycket blandat.. Just nui blir det mest: Mörk Gryning Metallica Nordman Bob Marley Terry Jacks Don McLean Avantasia Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 gammal klassisk reggae, sä jävla skönt... fast ny duger också... var o kollade på ijahman levi på dieselverkstäderna tidigare i år, fyfan va skönt! ninjaedit: lyssnar också lite på nu-metal och så... man ska inte vara en smurf o bara lyssna på en sak och dissa allt annat... sen så är det fett mycke najsare att sjunga med till nu-metal än reggae, och jag älskar att sjunga ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zoulkeeper Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 disney musik ebba grön Fools garde guns n' roses Iron maiden sex pistols sweet pink floyd pain queen slayer thin lizzy wierd al yankovich rammstien misfits och nes punk det äger ju fett Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 just nu är det trojan box sets som kickar. Jag äger faktiskt ett exemplar av ett box set IRL. Sedan är det en del tujiko noriko och litet annan elektronisk. tom börjar plocka upp en del gammal progg som jag tidigare dissat stenhårt, jag hittade den bra proggen som är bra musikaliskt också och inte skit liksom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Jag lyssnar på ganska många olika sorters metal/rock, och även trance/dance/techno. Några av artiserna jag lssnar på för tillfället: Three Days Grace AFI(A Fire Inside) Caesars Palace Chevelle Sevendust In Flames mfl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
headhunter Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 favorit artisterna är: Horie Yui L'Arc-en-Cie Takashi Sorimachu Megumi Hayashibara sen om man ska ta sina favorit artister i västvärlden: CKY HIM HEL DAGAZ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cramun Skrivet maj 28, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2005 Jag lyssnar på en sak mest QUEEEEEN ! ! ! !(Ska helst vara live) B) Och ingen jävel ska nu komma och säga Ahh dem suger, de e bara opera, för det e glam. >:) Sen kan man slänga in lite Guns n roses på playlisten emellan åt :D . Skulle aldrig sätta mig och lyssna på Good Charlotte elr nån annan kommersiell musik. >:( (usch gud förbjude) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2005 Avril Lavinge Roxette Diverse låtar som folk skickat till mig på MSN... ;) De japanska låtar jag har (som folk skickat till mig på MSN) är bara Di Gi Charat Ondo och Sakura Saku.. Finns det ingenstans att köpa J-pop? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet juni 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2005 all skate/punk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Räknar du då med Good Charlotte i punk? för jag antar att du lyssnar på dom, den nya tidens fjortis har gått och blivit mer "metal" inriktad om man nu kan kalla Led Zeppelin och Black Sabbath för Metal och Nightwish är ju bara en massa opera bajs. Nightwish opera bajs??????????? Tarja är skolad opera sångare ja, men kalla fan inte NW opera bajs! Symphonic heavy metal, skall det vara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 In flames Dark tranquillity Kamelot Draconian NIGHTWISH Within Temptation Grave digger SONATA ARCTICA Lost horizon Arch enemy Demons and wizards CHILDREN OF BODOM Hammerfall Dark moor Iron maiden Hypocrisy Lunatica 69 eyes men hetaste just nu är Dani Filth och grabbarna i CRADLE OF FILTH!!! cheers Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Nästan all metal och rock går hem, Izzy ligger till viss förvåning nog närmast min egna musiksmak hittils. Vi drar väl till med några band... Black Sabbath Blind Guardian Children of Bodom Dio Edguy Gamma Ray Gardenian Guns N' Roses Hammerfall Helloween In Flames Iron Maiden Iron Savior Katatonia Megadeth Metallica Nightwish Ozzy Pain Paradise Lost Sentenced Slayer Soilwork Sonata Arctica Stratovarius Tiamat Within Temptation Hmm, det där blev visst nästan bara metal, nåja. Det slinker in ett och annat poppigt band då och då, typ Evanescence, Clawfinger, Creed, Rammstein, SOAD eller 3 Doors Down, men alla dem orkar jag inte lista. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet juni 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 tvspelsmusik och massa hårdrock, just nu lyssnar jag mycket på moonsorrow, finskt band som är riktigt jävla bra. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet juni 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 Jag har inte kunnat förstå mig på min egen musiksmak ännu, enklast vore det att endast säga "blandat". But well, just nu ser min något genomarbetade "playlista" ut så här (se följande länk): http://www.ddrsverige.com/kasu/playlist/ Lovar att ingen känner igen fler än 5 låtar >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 8. Curse of Monkey Island - Blood Island Theme (3:26) 9. Curse Of Monkey Island - Main Theme (2:08) Fint spel 18. Foo Fighters - My Hero (4:20) 19. Foo Fighters - Next Year (4:38) suck... 44. Nasuka - Second Stage (1:59) 57. R.E.M. - Imitation Of Life (3:58) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Gärna rock och hårdrock. Just nu lyssnar jag mycket på System of a Down´s senaste platta; Mezmerize. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg