Skatan Milla Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Jag tycker det börjar bli dags att rensa lite på trådar, ta bort klistrade trådar och tömma vissa trådar. Speciellt i lekparken så finns det trådar med groteskt mycket inlägg. någon annan som tycker det är dags? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Jag håller med. Treordsberättelsen ska rensas, men bara till den sista sammanfattningen, tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Joo, en del trådar borde nog rensas. Tre ordsberättelsen t ex som GinGirl sa. Hmm, Ordacossieringstråden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Lekparken kan vi kanske rensa om en snar framtid, och jag ska kolla genom alla trådar som är klistrade, göra iordning dem. Men rensning utanför lekparken är nog inte så aktuellt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg