Psyco Cat Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 vill bara höra några ord om den och ser hur kul detta forum är. Så om ni undra är den gjord i oekaki. Finns fler bilden på mitt DA galleri efter som länken är där i från. Bild här Mvh Psyco Cat 05-01-30 Jag har bestämt mig för att uppdatera denna tråden med att lägga in någon bild någon gång när jag känner för att. Denna är gammal skiss bild men jag diggar den än då även om jag inte kan nått om hur kroppa ska vara och annat liknade i det sagolika täsket. 2:a gammal bild 05-02-01 Ja en bild gjord i oekaki som nästan alla mina andra bilder är på DA. Lägger till en bild längre ner i tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Väldigt snygga kläder, men jag tyckte nog inte att katt-temat passade så värst bra in... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 vilken oekaki?? säg att det är denna : http://www.slightly-mad.us/oekaki/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet januari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Väldigt snygga kläder, men jag tyckte nog inte att katt-temat passade så värst bra in... Du är den första som säger det om katt temat ^^ men tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet januari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 vilken oekaki?? säg att det är denna : http://www.slightly-mad.us/oekaki/ Gissa =:)= kolla på den anvaserade oekaki så ser du heter samma sak på oekakin med Psyco Cat så man kan söka på mig i medlems listan där. Jag lägger häller inte upp andra bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 snyggt ;D gillar statyerna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet januari 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 snyggt ;D gillar statyerna :) Oki dom som tog lite tid att göra men dom är söta i alla fall :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Jag tycker du har lyckats riktigt bra med bilden, dem enda sakerna jag inte gillar med bilden är handen som ser ganska skyndad ut, även om det skall vara tass-liknande. Det andra är munnen, men det har bara med min egen smak att göra. Jag tycker inte om riktiga munna på anime figurer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet januari 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Jag tycker du har lyckats riktigt bra med bilden, dem enda sakerna jag inte gillar med bilden är handen som ser ganska skyndad ut, även om det skall vara tass-liknande.Det andra är munnen, men det har bara med min egen smak att göra. Jag tycker inte om riktiga munna på anime figurer. Okej något att tänka på i alla fall. Personligen tycker jag att stilen bättre ritad för hand eller hur jag ska säga vad det är för stil. Så rita jag just nu för till fället i alla fall. Munnen ligger i fel vinkel överhuvudetaget. Jag tacker för dina ord det är i alla fall nått att tänkt på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet februari 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 En annan bild typ variant av Mana i Malice Mizer om jag stavade gruppen rätt vill säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Cool korsettliknande sak! Den vet jag en som vill ha... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Alla vill väl ha korsetter =D Såvida dom inte stoppar lufttillgångarna :/ fast det är snygg med korsetter iaf. Ah,snygga bilder :) Jag tycker om den stil du målat blyerts bilden med är i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet februari 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Cool korsettliknande sak! Den vet jag en som vill ha... Oki ^^ vad roligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet februari 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Alla vill väl ha korsetter =D Såvida dom inte stoppar lufttillgångarna :/ fast det är snygg med korsetter iaf. Ah,snygga bilder :) Jag tycker om den stil du målat blyerts bilden med är i. *snyft* Gillar den stilen med men frågan är om jag kan komma tillbacka i att. :) Byter min tecknar stil i bland. Men jag tacker så mycket . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg