Dancing Moon Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Fick ett mail från Kulturhuset/Serieteket där de listar sina nyinköp, och denna fångade min blick Castle in the sky. 1-4, av Hayao Miyazaki. (?) Jag hade ingen aning om att Laputa (antar det är den) fanns som manga. Eller menar de en sån där anime-manga med screenshots? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mcgreag Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Skulle tro att det är en sådan där animemanga ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ming Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Det bör vara en anime-manga. Serieteket har redan sådana på "Spirited Away" och "Totoro". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Får jag bara fråga: Var ligger detta serietek? Jag var till sthlm för inte så länge sen, men kom på att jag inte hade en aning om var det låg... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 I Kulturhuset vid Sergels Torg. Det ligger på marknivå (en trappa upp om man kommer från t-bana dvs) mittemot den där glaspelaren i rondellen. Kolla in Kulturhusets hemsida, där borde finnas info Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg