Nefalia Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Hej allihopa! Tänkte bara komma hit och göra skamlös reklam för Saumaheim, Sveriges cosplayportal. Förutom en grundintroduktion till vad cosplay är för något har vi även tips och länkar som är menade att vara riktade till alla cospare oavsett nivå. Vi har även ett forum och ett litet bildgalleri som förhoppningsvis bara kommer bli större. ;) Välkomna! JUST NU (senast ändrad 9 maj 2005) + Doujin Dentous cosplaytävling, Örebro (3-5 juni) + Pysselverkstad, Serieteket/Kulturhuset i Sthlm, med tillhörande miniutställning av cosplayaccessoarer (29 maj & 12 juni) http://www.layers.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Bra idé att göra reklam för Saumaheim här, så bra att jag plockar fram klisterburken. Jag tror det är uppskattat med en sida där de som vill göra egna dräkter kan få tips. : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Underbart! En svensk cosplayportal! :D Läggs i favoriter direkt! ^^ Nu kan detta uppfattas som att jag är lat och inte orkar maila, eh, men i alla fall ^^; Tycker ni bör lägga till tygbutiken "Stoff & Stil" under "Tyger". Är en relativt nyöppnad butik vid Svågertorp utanför Malmö, där de har hundratals olika tyger, och sytillbehör i massor. Skulle nästan vilja påstå att de är större än Syndbybergs Textilcentrum (!). Ett riktigt paradis för oss cosplayfantaster nere i Skåne.. ^^ Hemsida: http://www.stoffochstil.se/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nefalia Skrivet januari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Tack Skutty! ^^ Jag lägger till den direkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AnkU_ Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Ehm vad är cosplay? >:( Hehe :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Ehm vad är cosplay? >:( Hehe :P Det kan du läsa på den sidan... Under: "Vad är cosplay". hehe.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nefalia Skrivet maj 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Nu har vi öppnat på den nya adressen. Välkomna! ^^ http://www.layers.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nefalia Skrivet maj 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Vi har börjat dekorera Serieteket inför pysselverkstaden. Den som är nyfiken är välkommen förbi Serieteket där vi har ställt ut ett par dräkter och accessoarer från bl.a. Serial Experiments Lain och Tokyo Mew Mew. Vi kommer såklart att fylla på miniutställningen efterhand. Själva pysselverkstaden kan ni läsa om i den här tråden. Väl mött! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg