Petus Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Skulle vara kul att ha en liten ruta längst ner där man ser vilka som är online i den delen av forumet, och vilka som läser i tråden man är inne på. alltså om jag är i forumkategorin Anime och läser i en tråd som heter "anime här" så skulle det vara en ruta längst ner som det står "Läses av: Petus, nånmer, nånmer" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 meeeeen.... är det inte så redan? man kan iaf se om det är ngn inne på samma forum som man själv är inne i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichigo Aoyama Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 meeeeen.... är det inte så redan? man kan iaf se om det är ngn inne på samma forum som man själv är inne i. Ja det är väll bra eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Jag tycker att det skulle vara bra om man såg vem som var inne på vilken tråd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Skulle inte den här tråden passa bättre i "Frågor, förslag och buggar"? Jag tycker det skulle vara bättre med en funktion där man går in på en sida i forumet där det listas upp vilka som är online och vad de håller på med. T.ex: [Användare online], [Håller till i], [aktivitet] japs, konstplanket, gör en ny post [tråd: fortsätt serien] zaffe, lekparken, läser en tråd [tråd: ^ eller nåt sådant. Finns en del såna motorer runtomkring. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 jo jag trodde jag posta i Frågor och svar.. fast jag antar att jag blanda ihop eftersom det va ganska sent och att man lätt glömmer bort sig då :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg