sepeMuLLe Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 NU är tråden uppdaterad med en ny bild ! ^^ så snälla låt inte denna tråd dö en gång till :D... ge gärna kritik, tips what ever :D aja, nu till bilderna: (relativt gammal nu :P) (Denna bilden är den första jag gör med färglagd bakgrund ^^ så den är lite ful ;D .. ) http://img27.exs.cx/my.php?loc=img27ℑ=magicchar4nz.png någon form av magiker. (denna ville imageshack att jag skulle länka.. antagligen för att filen var för stor :P Detta är altså den nya bilden :D vet att svärdet ser lite knöligt ut och jag är inte helt säker på färgerna men men.. ^^ nån annan kritik? snälla.. KRITICERA! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Svärden ser lite ojämna ut, ungefär som att nån har misskött dom ganska kraftigt, och vänstra armen ser helt "vriden" ut. Annars tycker jag att det ser ganska bra ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 weeeee den va extremt snygg!! av dejj! mycket bra att du rita fötter den va fen skit snygg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Svärden ser lite ojämna ut, ungefär som att nån har misskött dom ganska kraftigt, och vänstra armen ser helt "vriden" ut. Annars tycker jag att det ser ganska bra ut. mjo, slarvade lite med svärden ^^ men armen fattar jag inte va du menar ^^ menar du vänster i bilden eller hennes vänster ? :D (testade posen innan och det var mest naturligt att ha "hennes vänster" åt det hållet :D men förklara gärna så ska jag se om jag kan fixa till ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 weeeee den va extremt snygg!! av dejj! mycket bra att du rita fötter den va fen skit snygg! hehe tackar ;D mjo det blev nån form at strumpor ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 eftersom du har lagt en skugga vid vänstra armen ser det ut som den ä vriden ja jag såg inte de förra gången hehe men du har förbättrats.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 eftersom du har lagt en skugga vid vänstra armen ser det ut som den ä vriden ja jag såg inte de förra gången hehe men du har förbättrats.. AH! nu ser jag.. mjo den skuggan är nog lite ivägen ^^ tack så mkt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 a sånna fel märker man alltid när man är klar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Jag tycker halsen ser för lång och okvinnlig ut. Resten var helt okej förutom det ojämna svärdet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Jag tycker halsen ser för lång och okvinnlig ut. Resten var helt okej förutom det ojämna svärdet. hehe, okej, men utveckla gärna "okvinnlig" ^^ jag är kille :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Angående armen...hennes vänsterarm. Shit, jag är urusel på att förklara...kan inte ens förklara för mig själv vad jag menar den här gången XD, men jag ska se om jag lyckas få ihop nån förklaring^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Angående armen...hennes vänsterarm. Shit, jag är urusel på att förklara...kan inte ens förklara för mig själv vad jag menar den här gången XD, men jag ska se om jag lyckas få ihop nån förklaring^^ om det nu var hennes vänster arm så har jag ändrat på skuggan så att den inte ska se vriden ut ^^ kolla nu ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Bra Bra snyggare nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Hmm...den ser forfarande vriden ut...det kanske är så att underarmen ser ut att vara bakom överarmen eller vad man ska säga.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Hmm...den ser forfarande vriden ut...det kanske är så att underarmen ser ut att vara bakom överarmen eller vad man ska säga.... tycker du ? jag tycker det bara ser ut som tyget är iklämm ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Tjejen är för fet, hennes midja ska gå in mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Tjejen är för fet, hennes midja ska gå in mer. seriös ? ^^ jag ville inte göra den Extrem, så jag tänkte att det var lagomt. jag menar alla tjejer ser inte likadana ut va ? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 det jag tror är fel med vänster armen är att klädesplagget (vaf*n det nu kan heta) typ går in i armbågen istället för att ligga på armen. på så sätt påminner armen lite om en kanadensisk arm i southpard XD. men annars tycker jag att bilden e skitbra vet inte riktigt om ni förstår vad jag menar men det är något åt det hållet iaf... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 det jag tror är fel med vänster armen är att klädesplagget (vaf*n det nu kan heta) typ går in i armbågen istället för att ligga på armen. på så sätt påminner armen lite om en kanadensisk arm i southpard XD. men annars tycker jag att bilden e skitbra vet inte riktigt om ni förstår vad jag menar men det är något åt det hållet iaf... hm.. förstod inte riktigt. altså "arm pads":en är det du menar ? ^^ fattade dock inteva du menade med "går in i armbågen" ... hehe, men men ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 NU Det uppdaterat, vissa problem med den nya bilden är jag medveten om ^^ men men ;D får se vilka ni hittar, är inte sååå mkt ute efter kritik på den nya men snarare veta vad ni tycker om den ;D men men jag blir inte lessen av kritik ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Tja jag är också kille, men halsen var nog för grov i mitt tycke. Också den nya bilden: Mycket fin. Hon har lite mer kurvatur på midjan vilket den första inte hade så mycket av. Du har verkligen fångat ögonblicket i rörelsen om man säger så. Men varför har dom inga munnar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Tja jag är också kille, men halsen var nog för grov i mitt tycke. Också den nya bilden: Mycket fin. Hon har lite mer kurvatur på midjan vilket den första inte hade så mycket av. Du har verkligen fångat ögonblicket i rörelsen om man säger så. Men varför har dom inga munnar ;) mjo , den halsen spökar lite ^^ orkade inte göra nån mun ;) ska göra en då jag orkar ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 En mun är inte så svårt att göra. Bara dra ett streck ju ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 En mun är inte så svårt att göra. Bara dra ett streck ju ;) ' hehe hade jag bara dragit ett streck hade det blit för fult ^^ jag ska öva lite på fina munnar sen ska jag rita dit en ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Tjejen är för fet, hennes midja ska gå in mer. Fet?! Icke. Det är nog istället så att höfterna kunde vara lite bredare för att ge lite mer kvinnliga former. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg