joltkun Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 använder någon på det här stället oekaki och isåfall på vilket ställe? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Jag skulle behöva hjälp med det. Jag går in på ett ställe där man laddar ner det. Sen laddar jag ner det, men när det är nerladdat så är det bara filer och jag kan inte starta det. Snälla hjälp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 tomado bli medlem på en sida sen när du är det så tar du draw.. ja den va rätt snygg!! lägg upp en till bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joltkun Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Jag skulle behöva hjälp med det.Jag går in på ett ställe där man laddar ner det. Sen laddar jag ner det, men när det är nerladdat så är det bara filer och jag kan inte starta det. Snälla hjälp! Uhhhh alltså det råkar vara så att man inte laddar ner oekaki, du behöver bara vara medlem nånstans eller inte ens det ibland... oekaki använder man direkt på internet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joltkun Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 ja den va rätt snygg!! lägg upp en till bild. nä Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 nehe!! :´( ajja här är ja me ibland på denna http://www.slightly-mad.us/oekaki/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joltkun Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 nehe!! :´( ajja här är ja me ibland på denna http://www.slightly-mad.us/oekaki/ shit, ett svenskt ställe. visste inte ens sånt fanns uhh >: tufft Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 heeh ja har bara sett svenska en så länge vet massor svenska.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Jag använder aldrig oekakis nuförtiden (min mus är värdelös att rita med <_<),så jag minns inte addressen.Men förr brukade jag måla rätt ofta på oekakis. För lat för att ladda upp nån bild nu :P Be snällt,så gör jag det senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joltkun Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 heeh ja har bara sett svenska en så länge vet massor svenska.... läskigt. orka gå på svenska ställen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joltkun Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Jag använder aldrig oekakis nuförtiden (min mus är värdelös att rita med <_<),så jag minns inte addressen.Men förr brukade jag måla rätt ofta på oekakis.För lat för att ladda upp nån bild nu :P Be snällt,så gör jag det senare. skaffa tablet det underlättar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 heeh ja har bara sett svenska en så länge vet massor svenska.... läskigt. orka gå på svenska ställen hehe läskigt?? men är man snart tretton så ä man inte bäst på engelska så de underlättar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joltkun Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 heeh ja har bara sett svenska en så länge vet massor svenska.... läskigt. orka gå på svenska ställen hehe läskigt?? men är man snart tretton så ä man inte bäst på engelska så de underlättar ;) vad har det med att göra hur gammal du är om du är bra på engelska eller inte... jag snackade i stort sett lika bra engelska när jag var tretton som nu så jag tror inte det har med saken att göra egentligen... >: Men jag fattar, svenska ställen är säkert bra om man inte diggar engelska. tjong. jag ska bli medlem på det där svenska stället, det verkade ju soft Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Nu e jag medlem men varfasen målar jag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 jaja då ser du längst upp i menyn där står det draw nån stanns då tar du musen dit sen tar du ner musen till texten som du får upp när du har musen på draw.Så väljer du paintbss nån av dom två ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Jag använder aldrig oekakis nuförtiden (min mus är värdelös att rita med <_<),så jag minns inte addressen.Men förr brukade jag måla rätt ofta på oekakis.För lat för att ladda upp nån bild nu :P Be snällt,så gör jag det senare. skaffa tablet det underlättar Jag har inga pengar.Och får ingen månads eller veckopeng heller <_< Så jag har alltså inte råd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Får du jobba? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joltkun Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Jag använder aldrig oekakis nuförtiden (min mus är värdelös att rita med <_<),så jag minns inte addressen.Men förr brukade jag måla rätt ofta på oekakis.För lat för att ladda upp nån bild nu :P Be snällt,så gör jag det senare. skaffa tablet det underlättar Jag har inga pengar.Och får ingen månads eller veckopeng heller <_< Så jag har alltså inte råd nä då är det rätt svårt läge hörru. önska en i födelsedagspresent eller nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Menar du menyn där det står: View, search faq etc. Där står inget Draw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Jolt... vet du nån sida där man kan bästella "tableter"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 du måste vara medlem och inloggad det står längst upp jämte där det står logga ut (lock out) fin bild där joltkun!! bravo vad ritade du med?? paint bsss paletted eller inte? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Det står logout men inte nåt draw... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Det står att man måste ange en adress där man lägger upp bilderna, men vilken sida ska jag använda? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 hehe http://www.slightly-mad.us/oekaki/ ja håller mej där just nu o joltkun me o en som ä grym ifrån animanga.nu http://www.slightly-mad.us/oekaki/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Ska man skriva sidan till oekakin som man ritar på? *förvirrad* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg