Izzy Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Tja säg vad ni tycker och ge mig färgtips, hatar att leta färger. http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=302533 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Orka ge förgtips! men jag vill ändå säga att den är ganska bra (dock påminner om ebbas stil litegrand) men jag vill gärna se mer folds och väck på kläderna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Färg tycker jag att du ska komma på själv...blir personligare då, och som zaffe säger, påminner lite om ebbas. Men jag tycker att den är snygg^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 jag tycker hela ska vara brun! bara brun i samma nyans ! ^^ hehe, nä som sagt färgerna och stilen får du nog ta o hitta på själv. försök hitta en lite egen stil ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Jag vet...den blev väldigt "ebbig" men det var verkligen inte tänkt så!! Men vad kan man säga...jag är nöjd med bilden i sig, men inte motivet, det ser FÖR stulet ut... fast det inte är det. (har bara snott skorna ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 ahahah lite ebbig hihi lite leb... hahahhiehie ne men den va snygg men du kan väll ta lite färger bara tills du blir nöjd?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Hmm...jag tror det blit rött och svart, eller blått...eller rosa... uppdateringen kommer snart (hoppas jag) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Mycket vacker bild ^^ Rött och svart är något av mina favos.Tro den skulle passa bra i att samt med brunt hår. Ville bara mest skiva nått. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg