rash Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Säljer ett stycke Evangelion (DVD) Disc 1/8 Svensk subtitle. OBS! Aldrig öppnad, fortfarande inplastad. Behöver inte två därför säljer jag en. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 vad är det för pris på den då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rash Skrivet januari 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Med tanke på att den är helt ny, 100:- + frakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gladkaka Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Det var ju ett riktigt billigt pris, med tanke på att den kostar 189:- annars! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Vart bor du, och hur hade du tänkt att betalningen ska ske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rash Skrivet januari 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Jag bor i stockholm. Men jag kan skicka den vart som helst i landet. Med tanke på att en dvd väger så lite borde inte kosta mer än 20:- (det är iaf vad discshop tar för frakt.. Men om någon vill plocka upp den i sthlm och slippa frakt är inte jag den som säger nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Ok...men betalning, har du ett konto eller nåt som man kan sätta in pengarna på? Betalar man när man har fått DVD:n eller betalar man innan? Som man kanske märker är jag intreserad av det som ska säljas^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rash Skrivet januari 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Trevligt, eftersom det vanligaste sättet är att jag skickar varan när jag ser att pengarna kommer in. (Som det fungerar på Tradera mm.) Jag föredrar att få pengarna insatta på mitt konto på Skandiabanken. Men om du föredrar att skicka pengar per brev så går det också bra. 120:- ink frakt, väl förpackad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Ok...vi kanske kan diskutera det lite närmre, har du msn? Det blir ju lite lättare då kanske, med adresser och sånt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YumiV Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Har du kvar sakerna??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg